همراه اول
13. مهر 1396 - 10:46   |   کد مطلب: 32533
پاس پیروز شهرآورد همدان شد
تیم پاس همدان با برتری ۲ بر ۰ مقابل تیم شهرداری برنده شهرآورد فوتبال همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،از ساعت 15:30 روز چهارشنبه دو تیم پاس و شهرداری همدان در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در استادیوم شهدای قدس همدان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پاس همدان 2 بر صفر به پیروزی رسید.

گل های تیم پاس را در این دیدار میثم زمانی و مصطفی نوبخت در دقایق 20 و 85 به ثمر رساندند.

تیم پاس در این مسابقه با ترکیب مهدی رحیم زاده، اصغر نصیری، مهدی رمضانزاده، اکبر گنجی، سعید حیدری (از دقیقه 57 – سیدجمال معصومی)، میثم زمانی (از دقیقه 76 – غلامرضا داودوندی)، میلاد داوودی، رضا کاشفی، رسول ناصر بخت، مصطفی نوبخت (از دقیقه 88- حسین حبیبی) و ابراهیم کوه افکن پا به میدان گذاشت و در آن سوی زمین تیم شهرداری با ترکیب مازیار شعبانی، حسن مرادی، رضا حاتمی، پیمان حشمتی، هادی بلوری (از دقیقه 60 – سیدمحمد مهری)، کاظم صالحی، آرمین طلایی منش، مرتضی کرمی(از دقیقه 4+90 – مرتضی کرمی)، مجید شعبانی، رضا بهرام پور و حسن ذوالفقاری (از دقیقه 75 – سعید الیاسی) در مقابل رقیب خود صف آرایی کرد.

در نیمه اول بازی این تیم پاس همدان بود که بر بازی تسلط داشت و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه شهرداری ایجاد که تنها یکی از این موقعیتها به بار نشست تا شاگردان عباس سرخاب با یک گل پیروز نیمه اول بازی باشند.

اما در نیمه دوم این تیم شهرداری بود که برای جبران گل خورده دست به حملات گسترده ای بر روی دروازه پاس زد که این حملات با بی دقتی مهاجمان شهرداری و واکنشهای خوب دروازه بان پاس یکی پس دیگری هدر رفت تا در دقایق آخر بازی بازیکنان تیم پاس بر روی یک ضد حمله برای بار دوم دروازه شهرداری را باز کنند و تیر خلاص را در شهرآورد فوتبال همدان به رقیب خود بزنند.

پاس با پیروزی در این مسابقه علاوه بر خروج از بحران 7 امتیازی شد و جایگاه خود را در جدول مسابقات ارتقا بخشید اما تیم شهرداری با همان 5 امتیاز در نیمه دوم جدول باقی ماند

قضاوت این دیدار را پیام ساری اصلانی به همراه امید افخمی و محسن سلطانی از کرمانشاه برعهده داشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار