همراه اول
18. مهر 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 32579
همدان؛ میزبان مسابقات مرحله اول رنکینگ مسابقات داخل سالن و انتخابی تیم ملی تیروکمان
مسابقات مرحله اول رنکینگ مسابقات داخل سالن و انتخابی تیم ملی یادواره سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم در مورخه 20 لغایت 96/07/21 در استان همدان شهر همدان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا یاری رئیس هیات تیراندازی با کمان دوشنبه شب در جمع ورزشی نویسان همدانی اظهار داشت : مسابقات مرحله اول رنکینگ مسابقات داخل سالن و انتخابی تیم ملی یادواره سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم در مورخه 20 لغایت 96/07/21 در استان همدان شهر همدان برگزار می گردد.

 

وی ادامه داد:هیات تیراندازی با کمان استان از امسال نیز در جایگاه 12 ام قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم جزو هیات های برتر در استان باشیم .

 

یاری با اشاره به میزبانی استان گفت: کمانداران کشوری از 33 استان در همدان حضور می یابند که جمعا 290 ورزشکار که 170 نفر از آنها را آقایان و 120 را نیز بانوان تشکیل می دهند، از استان همدان به عنوان میزبان حدود 20 ورزشکار نیز شرکت می کنند.

 

رئیس هیات تیراندازی با اشاره به عملکرد هیات افزود: رکوردهای خوبی را به خصوص در بین بانوان همدانی داریم و امیدورایم که کمانداران همدانی بتوانند سکوهای قهرمانی را فتح کنند .

 

یاری با اشاره به تشکیل کمیته های استعدایابی در سطح استان گفت: تیر و کمان رشته جذابی است و یکی از اهداف هیات معرفی این رشته به عنوان پایه است که باید برنامه ریزی های خوبی صورت گیرد ،تا شاهد شکوفایی قهرمانان بیشتری باشیم .

 

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان برگزاری مسابقات را در دو بخش ریکرو و کامپوند معرفی کرد و از حضور زهرا نعمتی بانوی تیر و کمان ایران در این رقابت ها خبر داد.

 

گفتنی است: محل برگزاری مسابقات : همدان ـ میدان عاشورا ـ بلوار ملت ـ روبروی ترمینال اتوبوس ـ ورزشگاه شش هزار نفری انقلاب

خوابگاه  آقایان : همدان ـ مریانج ـ هتل ورزش

خوابگاه بانوان : همدان ـ بلوار مطهری ـ روبروی بیمارستان بعثت ـ خوابگاه صخره نوردی

ساعت شروع مسابقه : 9:00 صبح

ساعت اتمام مسابقه :  20:00

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار