همراه اول
18. مهر 1396 - 8:30   |   کد مطلب: 32581
انتقال تیم شایعه است/ قدردان حمایت مسوولان هستیم
مدیرعامل باشگاه پاس گفت: انتقال پاس سریال همیشگی شایعه سازان است و در حساس ترین شرایط لیگ دسته 2 عده ای سعی در تضعیف روحیه تیم دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدتقی رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: پاس قرار نیست از استان خارج شود بلکه تمام تلاش ما حضور موفق در رقابت ها با حداقل هزینه است و هزینه های صرف شده در این تیم تحت نظارت مسوولان و در ردیف حداقل ها است.
وی بیان کرد: پاس از نظر حمایت مسئولان و برخورداری از هواداران متعصب، پرمخاطب ترین تیم فوتبال در همدان است و بهتر است به جای تضعیف این تیم کمک شود تا به جایگاه واقعی خود بازگردد.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: جایگاه پاس هرگز لیگ دسته 2 کشور نیست و اگر حمایت ها همه جانبه باشد، رسیدن به لیگ های بالا دور از دسترس نیست.
وی با قدردانی از حمایت های نیکبخت استاندار همدان و سایر مسوولان گفت: تیم پاس با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم با قدرت و انگیزه بیشتری ادامه رقابت ها را داشته باشیم.
وی افزود: هدف اصلی ما ابتدا صعود به دور دوم لیگ دسته 2 و در نهایت صعود به لیگ یک است که با همت و تلاش اعضای کادر فنی و بازیکنان تحقق می یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار