همراه اول
18. مهر 1396 - 12:45   |   کد مطلب: 32584
بیش از ده برنامه فرهنگی ورزشی در هفته پاراالمپیک برگزار می شود
احمدیان رئیس هیئت جانبازان و معلولین گفت در هفته پاراالمپیک بیش از ده برنامه فرهنگی ورزشی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،با پیش رو بودن هفته پارالمپیک صبح امروز جلسه ای با ریاست منعم مدیر کل ورزش و جوانان و نمایندگان ادارات بنیاد شهید ،فرمانداری ،هیئت جانبازان و معلولین ،بهزیستی ،شورا ،هیئت نابینایان و آموزش و پرورش استثنایی در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این جلسه احمدیان به ارائه برنامه های هفته پاراالمپیک با شعار ورزش همگانی ،آموزش ،توانمندی ،امید و شادابی در مسیر پارالمپیک پرداخت .احمدی در این نشست گفت : با توجه به این که از 22 مهر ماه تا 28 مهرماه هرسال به نام هفته پارالمپیک نام گذاری شده است بنا بربزرگداشت هفته پارالمپیک دهمین مراسم هفته پارالمپیک را با یاری رساندن دستگاه ها ،امسال هم به رسم هر سال این هفته را هر چه با شکوه تر برگزار خواهیم کرد.
وی گفت اولین برنامه روز یکشنبه 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید و نابینایان در مدرسه موسی بن جعفر برگزار خواهد شد و در این مراسم از ورزشکاران مقام آور این رشته تقدیر به عمل خواهد آمد.
احمدی افزود :روز 24 مهر ماه به میزبانی مدرسه استثنایی علاقمندیان معرفی کلیه رشته ای ورزشی را بصورت نمادین خواهیم داشت و در روز بعد ورزشکاران با حضور در گلزار شهدا ،یاد و خاطره شهدا را گرامی خواهند داشت و تجدید میثاق خواهند کرد و با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار خواهند کرد.
در ادمه احمدیان گفت در مورخ 25 مهرماه جلسه ای در صحن شورا برگزار خواهد شد که در این جلسه از نام آوران این رشته با همکاری شورای شهر تقدیر خواهد کرد. .و در آخرین روز ورزش همایش ویلچرانی و پیاده روی را در مقابل تالار قرآن برگزار خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار