همراه اول
20. مهر 1396 - 9:07   |   کد مطلب: 32594
فوتبال با کسی تعارف ندارد/ تغییر سرمربی شوک برای موفقیت بود
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با قدردانی از تلاش عباس سرخاب در مدت حضورش در پاس گفت: سرخاب یکی از با اخلاق ترین و متعهدترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدتقی رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی فوتبال با کسی تعارف ندارد چرا که همه یک هدف را دنبال می کنند که آن موفقیت و کسب نتایج مطلوب است.
وی اضافه کرد: تغییر سرمربی تیم پاس نیز شوک برای موفقیت تیم بود وباید بپذیریم اینجا پاس است و تیم بزرگ اندیشه بزرگ باید داشته باشد و تنها رویکرد ما از این تغییر موفقیت و صعود است.
وی بیان کرد: به هر حال سیاست باشگاه کسب نتایج مطلوب با هدف صعود به لیگ یک است و نمی توانستیم بیشتر از این منتظر باشیم.
وی اضافه کرد: سرخاب با هماهنگی لازم و توافق صورت گرفته از تیم پاس استعفا داد و آرزوی موفقیت برای این مربی با اخلاق در عرصه های زندگی و ورزشی داریم.
وی بیان کرد: هم اینک با چهار گزینه سرشناس به نام های خدادادعزیزی، فرهاد کاظمی، سهراب بختیاری زاده و علی لطیفی مذاکره داشته ایم.
رحیمی خاطرنشان کرد: البته تضمینی نیست که گزینه نهایی از این چهار مربی باشد چرا که در حال مذاکره با سایر مربیان سرشناس و باتجربه نیز هستیم.
وی یادآور شد: سرمربی جدید تیم تا یک هفته آینده تعیین و نسبت به معرفی رسمی وی در اردوی تمرینی پاس اقدام خواهیم کرد.
وی افزود: هدف ما کسب نتایج مطلوب با هدف صعود به لیگ دسته یک است و در این مسیر دشوار با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.
وی یادآور شد: برای انتخاب سرمربی جدید هیچ عجله ای نداریم و بررسی های لازم در دستور کار است و قصد ما جذب سرمربی ای است که از سوابق درخشان برخوردار باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار