همراه اول
20. مهر 1396 - 10:40   |   کد مطلب: 32599
همکاری مناسب اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات انتخابی استان
رییس هیئت کشتی استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات انتخابی همکاری لازم و مناسبی با هیئت کشتی داشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی رحیمی فر با بیان این که مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی بزرگسالان استان همدان بیستم و بیست و یکم مهر ماه در سالن فردوسی  برگزار می شود اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای برگزاری این مسابقات همکاری لازم را با هیئت کشتی داشت.
وی افزود: پیش از برگزاری این مسابقات جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم که در این جلسه آقای منعم قول هرگونه همکاری به هیئت کشتی را داد.
رحیمی فر با اشاره به این که اداره کل ورزش و جوانان نسبت به بضاعت خود و بودجه موجود در کمک به هیئت های ورزشی مضایقه نمی کند خاطرنشان کرد:  با توجه به مشکلات اقتصادی موجود ه‍یئت های ورزشی برای هزینه های جاری خود با مشکلات زیادی دست به گریبانند اما اداره کل ورزش و جوانان سعی کرده از هیئت های ورزشی استان حمایت لازم را داشته باشد.
وی یادآور شد: این مسابقات به پیشنهاد هیئت کشتی استان همدان تحت عنوان یادبود شهید حاج حسین همدانی برگزار می شود و هیئت استان همه تلاش خود را خواهد کرد که مسابقات در شأن نام این شهید بزرگوار برگزار شود.
رحیمی با اشاره به این که مسابقات فرنگی روز پنجشنبه و مسابقات آزاد روز جمعه برگزار می شود عنوان کرد: تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار