همراه اول
24. مهر 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 32611
 نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در همدان
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود در همدان پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دبیر هیات تیروکمان استان با اعلام این مطلب گفت: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در دو رشته کامپوند و ریکرو به میزبانی همدان و در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزاری شد.
ساسان رضوی مشعوف خاطرنشان کرد: در رقابت های ماده ریکرو 88 کماندار در بخش مردان و 59 کماندار در بخش بانوان حضور داشتند.
وی افزود: در این رقابت ها کمانداران برتر استان های گیلان، آذربایجان غربی، مرکزی، هرمزگان، همدان ، یزد، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، لرستان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهارمحال‌ و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهگیلویه ‌وبویراحمد شرکت داشتند.
وی گفت: در رشته ریکرو بخش آقایان مهدی اسدی‌کیادهی از مازندران، امید یزدانی از اصفهان و حسین باغبان‌زاده از البرز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
ساسان رضوی مشعوف تصریح کرد: در بخش بانوان سمانه رمضان‌پور از یزد قهرمان شد، فاطمه حاجی الهیاری از تهران دوم شد و رویا نوریان از اصفهان عنوان سومی را کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: در کامپوند آقایان، محمد شریف‌زاده از تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، امید طاهری از اصفهان دوم شد و جبرائیل عبادی از آبیک قزوین بر سکوی سوم ایستاد.
دبیر هیات تیروکمان استان با اعلام این مطلب گفت: در قسمت بانوان هم پریسا براتچی از زنجان قهرمان شد، عالمه هاشم پور از اصفهان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و هانیه محمدی از مرکزی روی سکوی سومی قرار گرفت.
وی افزود: نفرات برتر رقابت های تیراندازی با کمان به میزبانی همدان در صورت به حد نصاب رساندن رکورد تعیین شده به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
وی با ابراز رضایت از میزبانی همدان اظهار کرد: میهمانان و ورزشکاران حاضر در این مسابقات از میزبانی همدان رضایت کامل داشتند و حتی برخی از ورزشکاران برگزاری مسابقات به چنین سبکی را بی نظیر می‌دانستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار