همراه اول
24. مهر 1396 - 12:37   |   کد مطلب: 32618
درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات پیوند اعضای قهرمانی کشور
دومین دوره رقابتهای فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور با درخشش ورزشکاران همدانی در کیش به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این رقابتها که به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار گردید در بخش رنکینگ بازی های کشوری پیوند اعضا بانوان به ترتیب نمایندگان اصفهان، همدان و کردستان و در بخش آقایان تهران، اصفهان و فارس مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ورزشی دارت و در رده سنی 19 تا 29 سال مصطفی آرمزد از همدان قهرمان شد و زانکو الماسی از کردستان و امیر بنیلی از سمنان به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی دارت و در رده سنی 19 تا 29 سال مریم فریدونی از همدان قهرمان شد و الناز ایزدی از اصفهان و زهرا علی خاصی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته ورزشی دارت و در رده سنی 40 تا 49 سال نیز طاهره شمخانی از همدان به مدال طلا دست یافت و اعظم زارعی از اصفهان و گلزار بابا خانی از زنجان به ترتیب دوم تا سوم شدند.
در رشته ورزشی اسکواش و در رده سنی 30 تا 39 سال مرضیه یارخلجی از تهران، اعظم غفاری شریف و سمیه کریمی هز دو از همدان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میز نیز رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی و محیا حق نظری از همدان و آرزو پارسا از سمنان به ترتیب رتبه های برتر اول تا سوم این دوره از رقابتها را از آن خود کردند.
همچنین در رشته تنیس روی میز نیز رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی به عنوان قهرمانی دست یافت و در پرتاب نیزه رشته دوومیدانی نیز محسن کرمی از همدان قهرمان شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار