همراه اول
26. مهر 1396 - 7:58   |   کد مطلب: 32644
دیدار ورزشکاران جانبازان و معلولین با نماینده ولایت فقیه
ورزشکاران جانباز و معلول، ناشنوا و بیماران خاص همدانی با حضور در دفتر امام جمعه با نماینده حجت الاسلام آیت الله محمدی ،حجت الاسلام بیگدلی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت گرامیداشت هفته پاراالمپیک جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول، ناشنوا و بیماران خاص با حضور در دفتر امام جمعه با نماینده حجت الاالسلام آیت الله محمدی ،حجت الاالسلام بیگدلی دیدار کردند.

ناصر احمدیان رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان در ابتدای این مراسم اظهار داشت : همان طور که از قبل اعلام شده، از برنامه های هفته پارالمپیک، روز پارالمپیک و بیعت با شهدا و امام شهدا نام گذاری شده و به همین مناسبت هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان همدان با حضور در یادمان شهدای بهشت زهرا و حضور در دفتر امام جمعه محترم با آرمانهای امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.
وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه این بود که هفته پارالمپیک با معنویت و یاد و خاطره شهدا و امام برگزار شود و از برکت آن بهره مند باشیم.
در ادامه این مراسم حجت السلام بیگدلی گفت :یک ورزشکار نماد امید و نشاط و سلامت یک جامعه می باشد و برای یک کشور مایه افتخار است .وی گفت :خداوند هنگامی که یک بنده ای را خیلی دوست دارد او را با سختی آزمایش می کند .کار شما ورزشکار جانباز و معلول بسیار مایه مباهات است ؛وقتی از قهرمانی های شما عزیزان مطلع میشوم شگفت زده می شوم .
در ادامه افزود: دو نکته مهم را به شما ورزشکاران توصیه میکنم و از شما می خواهم آن را اساس زندگی خود قرار دهید ،اولین نکته توکل برخداست در همه کارها به او توکل کنید و هیچ گاه از در گاه خود مایوس نشوید اگر کسی توکلش ضعیف باشد به جایی نمی رسد و دومین نکته توسل می باشد و یک ورزشکار باید در موفقیت های خود با توسل بر ائمه اطهار قهرمانی خود را زیبنده این کار قرار دهد و منش پهلوانی و قهرمانی پیدا کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار