همراه اول
27. مهر 1396 - 7:46   |   کد مطلب: 32654
ربانی مهر در جمع جوانان و سمن های ملایر :
" راه اندازی خانه جوانان و 20 سمن جدید در ملایر "
" راه اندازی خانه جوانان و 20 سمن جدید در ملایر "
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در جمع جوانان و سازمان های مردم نهاد شهرستان ملایر گفت : تا دو ماه آینده خانه جوانان شهرستان ملایر جهت تسهیل در فعالیت حوزه جوانان و سمن ها راه اندازی می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسداله ربانی مهر گفت : خانه جوانان بهترین فرصت برای کمک به اجرای بهتر فعالیت سمن ها و جوانان شهرستان است و هم اکنون در چهار شهر همدان ، فامنین ، ملایر و بهار خانه جوانان فعال است و این طرح از بهترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم بوده است .
وی گفت : در حوزه سازمان های مردم نهاد نیز استان همدان تا سال 1400 حدود 85 سمن پیش بینی شده است اما تا پایان سال 96 تعدادی سمن های استان به 110 سمن خواهد رسید .
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : به زودی 20 سمن جدید در شهرستان ملایر راه اندازی خواهد شد که یک تحول خوب در حوزه جوانان و سمن های این شهرستان ایجاد خواهد شد .
ربانی مهر گفت : ملایر ظرفیت خوب فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی دارد و با راه اندازی خانه جوانان و سمن های جدید شاهد گسترش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان خواهیم بود .
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : حمایت دولت تدبیر و امید از سمن ها باعث شده که امروز سمن ها بعنوان یک فرصت در جامعه شناخته شده باشند و امروز شاهد همکاری خوب همه مسئولان با سمن ها هستیم البته در شهرستانها باید همکاری ها از طرف مدیران بخش ها و شهرهای کوچک بیشتر شود .
ربانی مهر گفت : امروز حل مشکل ازدواج و طلاق ، آسیب های اجتماعی ، حقوق شهروندی و . . . تنها با کمک از تشکلها و سازمانهای غیر دولتی امکان پذیر است و باید از این ظرفیت در جهت حل مشکلات استفاده کرد .
لازم به ذکر است در این جلسه دبیران سازمان های مردم نهاد مهمترین مسائل و مشکلات خود را بیان کردند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار