همراه اول
27. مهر 1396 - 11:05   |   کد مطلب: 32659
سه پروژه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی در همدان افتتاح شد
رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در شورای اداری این استان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: سه پروژه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی افتتاح شد و 164 جلسه ساماندهی امور جوانان در این استان برگزار شد و خانه جوانان استان همدان نیز با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان در سال 95 افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در شورای اداری این استان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت:  از مجموع 64 پروژه ورزشی استان 21 پروژه امسال با حمایت های مناسب وزارت ورزش و جوانان و احکام حمایتی قانونی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: سه پروژه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی افتتاح شد و 164 جلسه ساماندهی امور جوانان در این استان برگزار شد و خانه جوانان استان همدان نیز با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان در سال 95 افتتاح شد.

 

منعم افزود: توفیقات اداره کل ورزش و جوانان باعث شد همدان از استانهای برتر در جشنواره کشوری شهید رجایی شناخته شود.

 

همدان پتانسیل بالای ورزش قهرمانی را دارد 

 

حاجي بابايي در نشست شورای اداری همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت؛استان همدان ظرفيت بسيار بالايي براي رشد ورزش دارد .

 

وی ادامه داد: ما به دنبال اين هستيم تا خروجي برنامه امروز اين باشد كه  ثابت شود ورزش استان همدان پتانسيل حضور در ورزش قهرماني را دارد، همه مسئولين اين استان ميخواهند به سمتي برويم كه در رشته هاي مختلف استان همدان حرف براي گفتن داشته باشد.

 

روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستند

 

علی‌اکبر رنجبرزاده پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج در حال برگزاری می باشد، با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز بشریت است چراکه سلامت جامعه را هدف قرار داده است، اظهار کرد: استان همدان ظرفیت خوبی برای پرورش ورزشکاران مطرح را دارد.

وی با بیان اینکه امروز قهرمانان ورزشی زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند که ایران اسلامی در جهان بدرخشد، گفت: مطرح شدن ایران برای افرادی چون ترامپ سخت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به جوانان کمک کرد و همه باید جوانان را تشویق کنند، افزود: شیرازه وجودی مردم ایران ظرفیت لازم را دارد تا بتوانند برجسته‌ترین فرد در همه عرصه‌ها باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعتیاد در جامعه ما نسل جوان را به خطر انداخته است؛ گفت: این مسئله نشان از آن دارد که در حوزه ورزش وظیفه خطیر داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در روستاهای بزرگ سالن ورزشی ایجاد شود، ادامه داد: امروز در روستاها مسئله «مهاجرت» و در جامعه مسئله «اعتیاد» ما را درگیر کرده است.

رنجبرزاده خطاب به وزیر ورزش با بیان اینکه شما قول بهره‌برداری سالن ورزشی 5 هزار نفری را دهه فجر داده‌اید، اما بودجه اختصاصی کافی نیست، خواستار توجه به این موضوع شد.

 

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی

 

حسن لطفی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج در حال برگزاری می باشد، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نهایت دشمنی را با جامعه بشری می کنند و سعی به انزوا کشاندن ایران دارند که با وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری این دسیسه ها بی اثر شده است.

وی یادآور شد: جامعه بشری دشمنان زیادی که نمونه آنها جهل و نادانی، ظلم و بی عدالتی، حوادث غیرطبیعی و طبیعی و بی عدالتی است را دارد و در مقابل تعلیم و تربیت، اخلاق و عمل به تعهد و پیمان از دوستان جامعه بشریت است.

نماینده رزن در خانه ملت ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت رکن دوم آن یعنی توجه و تقویت حوزه تربیت بدنی باعث پویایی، خودباوری، نشاط و خودباوری در بشر شده است.

لطفی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان توجه بیشتری به شهرستانها داشته باشند گفت: در همدان باشگاه های بلااستفاده زیادی وجود دارد و این در حالی است که شهرستانها یک صدم، این امکانات ورزشی را ندارند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار