همراه اول
27. مهر 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 32663
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: یکی از سیاست‌های اصلی فدراسیون حمایت از شهرستان‌هاست و در این عرصه به اعضای فدراسیون تذکر داده‌ایم که از هیچ تلاشی در راستای حمایت از استان‌ها دریغ نکنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمود خسروی‌وفا در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان همدان، با بیان اینکه اگر کار یک مجموعه خوب پیش رود ماحصل تلاش تک‌تک اعضای آن مجموعه خواهد بود، افزود: یکی از سیاست‌های اصلی فدراسیون حمایت از شهرستان‌هاست و در این عرصه به اعضای فدراسیون تذکر داده‌ایم که از هیچ تلاشی در راستای حمایت از استان‌ها دریغ نکنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از اعضای مجمع مبنی بر اینکه چرا در مسابقات برون‌مرزی افرادی از شهرستان‌ها اعزام نمی‎کنید؟ گفت: سرپرست از استان‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام نمی‌کنیم چون تجربه کافی در زمینه اجرایی ندارند و ترجیح می‌دهیم دبیر یا نایب رئیس هیات در قالب سرپرست تشریفاتی اعزام شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با تاکید بر لزوم حمایت از شهرستان‌ها، عنوان کرد: در سال 95 درصد بالایی از مسابقات قهرمانی کشوری برگزار شد اما برخی مواقع شرایط مالی خوب نبوده و مسابقات قهرمانی کشور در برخی رشته‌ها برگزار نشده است.

وی اضافه کرد: ورزش معلولان از بودجه پایدار بهره می‌گیرد و این موضوع ربطی به شخص خسروی‌وفا ندارد؛ بودجه خوب و فوق‌العاده‌ای تخصصیص یافته که فقط مختص به پنج فدراسیون ورزشی است و ورزش جانبازان یکی از آنهاست.

خسروی‌وفا با بیان اینکه یک‌هزار و 400 میلیارد تومان که چند فدراسیون مثل ما، همگانی و آموزش‌پرورش از آن استفاده می‌کنند تخصیص می‌یابد، تصریح کرد: کمیسیونی در استان‎ها متشکل از معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و رئیس سازمان بودجه شکل گرفته و کار تخصیص و تقسیم این اعتبار را بر عهد دارند.

وی عنوان کرد: این بودجه مختص به احداث، تعمیر، تجهیز و بازسازی است که باید هزینه شود؛ متولیان در این خصوص باید به دیوان محاسبات گزارش دهند و به همین دلیل این پول هنگفت در هیات هزینه می‌شود و بابت پایداری این بودجه هیچ جای نگرانی نیست

دیدگاه شما

آخرین اخبار