همراه اول
2. آبان 1396 - 9:24   |   کد مطلب: 32694
چهارمین قضاوت در لیگ، نخستین قضاوت برای پرسپولیس
بیژن حیدری چگونه داور دربی شد؟
چهارمین قضاوت در لیگ، نخستین قضاوت برای پرسپولیس
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بیژن حیدری به عنوان داور دیدار استقلال و پرسپولیس معرفی شد تا این داور ارزنده برای نخستین بار در شهرآورد بزرگ تهران قضاوت کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امروز از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بیژن حیدری به عنوان داور دیدار دربی 85 انتخاب شد و پیام حیدری برادر کوچک‌تر او نیز به عنوان داور چهارم یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های قاره کهن برگزیده شد تا افتخاری بزرگ نصیب جامعه داوری فوتبال استان شود.

حیدری نخستین قضاوت خود را در هفته دوم لیگ برتر میان دو تیم پدیده مشهد و فولاد مبارکه سپاهان انجام داد. دیداری که با نتیجه چهار بر صفر به سود پدیده به پایان رسید و حیدری در آن سه کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد.

قضاوت دیدار حساس استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر، دومین مسابقه‌ای بود که حیدری در فصل جاری قضاوت کرد. دیداری که با تک گل سرور جباروف به پایان رسید و بیژن حیدری در آن دو کارت زرد از جیب بیرون آورد.

سومین و آخرین قضاوت بیژن حیدری در فصل جاری لیگ برتر به بازی پارس‌جم جنوبی و پدیده مشهد برمی‌گردد، دیدار حساس و بالای جدولی‌ها که مساوی شد و در آن حیدری در دقیقه 80 به حامد نورمحمدی مدافع پارس‌جنوبی کارت قرمز نشان داد.

اما در هفته نهم لیگ برتر وقتی قضاوت هیچ‌کدام از بازی‌ها به بیژن حیدری واگذار نشد، گمانه‌زنی‌ها برای واگذاری داوری دربی 85 به بیژن حیدری بالا گرفت و این امر ظهر امروز رنگ واقعیت به خود گرفت.

حیدری سال گذشته نیز یکی از گزینه‌های جدی برای قضاوت در دربی بود اما این موضوع به یک سال بعد موکول شد. البته "آقای دکتر" سال گذشته بازی میان پرسپولیس و تراکتورسازی که فینال بزرگ لیگ لقب گرفته بود را قضاوت کرد.

حیدری در شرایطی پنج‌شنبه قاضی دربی 85 پایتخت خواهد بود که در این فصل هیچ‌کدام از بازی‌های پرسپولیس را قضاوت نکرده اما در هفته دوم داور دیدار استقلال برابر تراکتورسازی بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار