همراه اول
2. آبان 1396 - 10:52   |   کد مطلب: 32697
برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهر سامن ملایر
هیئتهای ورزشی سامن با برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان هفته تربیت بدنی را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هیئتهای فوتبال ,والیبال, هندبال و همگانی شهر سامن با همکاری مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان شهر سامن هفته تربیت بدنی را با برگزاری مسابقات فوتبال ویژه آقایان - والیبال -هندبال و دارت ویژه بانوان هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشتند.
دو تیم شاهین سامن و صارم بروجرد در دیداری دوستانه در زمین چمن مالک اشتر سامن به مصاف هم رفتند که هر دو تیم با نتیجه 2 بر 2 به بازی زیبا و جذاب خود خاتمه دادند.
مسابقات هندبال بانوان بین دوتیم هیت هندبال و امیدهای سامن در سالن امیر کبیر این شهر برگزار گردید که تیم هیئت هندبال سامن توانست در یک بازی جذاب و دیدنی تیم همشهری خود را شکست دهد و پیروز میدان شود.
مسابقات والیبال بانوان سامن نیز بین 3 تیم هیت والیبال_شاداب و قهرمان سامن در سالن امیر کبیر برگزار شد که در پایان تیم قهرمان از رقیبان خود پیشی گرفت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیمهای هیئت والیبال و شاداب سامن به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسابقه دارت بانوان سامن نیز با حضور 12 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن امیر کبیر برگزار شد که در پایان خانمها نرگس فراهانی - شهره مشفق و نازنین احمدی با کسب بالاترین امتیاز این دوره از مسابقات به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار