همراه اول
4. آبان 1396 - 10:36   |   کد مطلب: 32714
تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان همدان از قهرمان جوانان آسیا
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و علی رحیمی فر رئیس هیئت کشتی با حضور در منزل دانیال شریعتی نیا، قهرمان جوانان آسیا از وی تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با بیان این که مدال طلای آسیا و حضور دانیال در جام جهانی ماحصل یک کار گروهی بوده است اظهار داشت: در این موفقیت بزرگ علاوه بر تلاش عای مداوم دانیال شریعتی نیا و تمرینات مستمر، خانواده ایشان، هیئت کشتی و مربی این ورزشکار با اخلاق در این موفقیت سهیم داشتند.
رسول منعم با اشاره به سوابق درخشان کشتی استان همدان در گذشته عنوان کرد: کشتی همدان به دلایلی دچار افت شد و حالا امیدواریم با تلاش های بی وقفه مدیریت جدید هیئت کشتی موفقیت های کشتی گیران همدانی از جمله دانیال شریعتی نیا مستمر باشد و وی با حضور در المپیک آسیایی و مسابقات المپیک ۲۰۲۰ برای ایران و استان همدان افتخار آفرینی کند.
وی با بیان این که در سال جاری ۷۰ ورزشکار از استان همدان موفق به کسب عناوین فرا ملی شدند تاکید کرد: به زودی طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از مدال آوران استان تجلیل خواهد شد.
در بخش دیگری از این مراسم رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان این که دانیال شریعتی نیا مایه فخر و مباهات جامعه کشتی همدان است اظهار کرد: قطعا محیط گرم خانواده و حمایت پدر و مادر دانیال و زحمات مربیان در موفقیت وی دخیل بوده است.
علی رحیمی فر عنوان کرد: دانیال با برخورداری از فیزیک و استعداد خوب جای پیشرفت بسیاری در عرصه کشتی دارد، اما مهمترین ویژگی وی در بعد اخلاقی است که از او علاوه بر قهرمان یک پهلوان ساخته.
وی با تشکر از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان از کشتی استان و قهرمانان کشتی گفت: زبان ما برای تشکر از قهرمانانی مثل شریعتی نیا که پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند قاصر است و این تنها کاری است که می توانیم برای قدردانی از این قهرمانان انجام دهیم.
در پایان این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و نیز رییس هیئت کشتی با اهدای لوح و هدیه از این قهرمان جوان ایران و آسیا تقدیر کردند.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر خانواده دانیال شریعتی نیا آقایان ایرانی و توتونی از هیئت کشتی استان و کوکبی مربی دانیال شریعتی نیا حضور داشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار