همراه اول
8. آبان 1396 - 8:17   |   کد مطلب: 32722
تعامل خوب هیئت ها با دستگاه ورزش موجب موفقیت هیئت ها می شود.
توسعه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاریی ورزش در بخش های مختلف باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و هیات های ورزشی و همچنین تعامل با دستگاه ورزش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در حالی که انتظار می رفت ورزش بانوان با تغییر و جابجایی روند رو به رشدی داشته باشد، اما این روزها با گلایه مندی برخی فعالان ورزشی در همدان، زمزمه هایی به گوش می رسد، که نشان از عملکرد نه چندان مطلوب این بخش دارد . 

 

با انتقاد برخی از مربیان در رشته های مختلف ورزشی با اشاره به عدم همکاری در بخش بانوان و مساعدت نکردن در پرداخت برخی دستمزدهای مربیان و ........آن ها نیز به مقایسه عملکرد بخش بانوان در این دوره و در دوره قبلی پرداختند . 

 

برخی از این افراد اظهارداشتند : در دوره قبل برای پرداخت و همکاری نیز مشکلی نداشتیم هر چند آن زمان هم با مشکلات مالی مواجه بودیم اما حالا نیز با مراجعه به این بخش نه تنها مشکل مرتفع نمی شود بلکه همکاری و تعامل لازم را ندارند . 

 

البته برخی از هیات ها نیز از همکاری مجموعه بانوان تشکر کردند و همراهی آن ها را اذعان داشتند . 

 

 هیئت های ورزشی با توجه به تکفیک رشته های رزشی، زمینه پیشرفت ورزش های متنوع را ارتقاء می بخشد، چرا که مسئولان مرتبط با رشته ها انتخاب شد و سکانداری آن هیئت ورزشی را بر عهده می گیرند.

 

گاهی فرد مسئول هیئت به خوبی عمل می کند و این عملکرد آنقدر بالا است که ادامه فعالیت ها را برای مسئول بعدی دشوار می کند و همه اعضای آن هیئت از مسئول جدید انتظاراتی دارند و اگر برآ.رده نشود، به او لقب کم کار می دهند.

 

اما گاهی هم شده مسئول جدید به گفته تعدادی از ورزشی های آن رشته عملکرد مثبتی داشته و سعی هم در پاسخگویی مطلوب به ورزشکاران ندارد.

 

در این زمینه در گزارش پیش روی به فعالیت بخش ورزش  بانوان  می پرداریم.

 
بخش بانوان تربیت بدنی  که  با انتقاد برخی از مربیان در رشته های مختلف ورزشی، از  عدم همکاری در بخش بانوان و مساعدت نکردن در پرداخت برخی دستمزدهای مربیان و ........آن ها نیز به مقایسه عملکرد بخش بانوان در این دوره و در دوره سکاندار سابق پرداخت و گفت: مسئول هیئت ها در دوره قبل  به وظایف خود آشنا بود و همکاری تنگاتنگی با او داشتیم.

 

وی اظهار کرد: همکاری ما در حد به نسبت مطلوبی بود و اگر مشکلی هم بر سر راه ما ایجاد می شد، با دوستی می توانستیم به نوعی برای حل آن راهکارهایی بیاندیشم.

 

یکی از مربیان هم در این زمینه گفت: گرچه در دوره مسئولیت قبلی ها نیز هیئت ها با مشکلات مالی مواجه بود اما حالا نیز با مراجعه به این بخش نه تنها مشکل مرتفع نمی شود بلکه همکاری و تعامل لازم را ندارند . 

 

 در مصاحبه دیگر با دیگر ورزشکاران این رشته ورزشی افرادی هم بودند که از همکاری مجموعه بانوان تشکر کردند و بر همراهی آن ها اذعان داشتند، اما به نظر می رسد، مسئولیت جدید برای پاسخگویی به افکار عموم نیازمند است تا تلاش بیشتری انجام دهد و لااقل با برگزاری نشستی مشکلات ریز و درشت را یکی یکی عنوان کردند  با همدلی و با ارائه راهکارهای اساسی سعی در حل کردن مشکلات داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار