همراه اول
8. آبان 1396 - 11:24   |   کد مطلب: 32728
ساماندهی مربیان دومیدانی کشور انجام خواهد شد
مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو میدانی کشورگفت :از استراژی های مهم فدراسیون دو میدانی ساماندهی مربیان دومیدانی کشور می باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عصر دیروز مجمع انتخاباتی رئیس هیئت دو میدانی استان با حضور رئیس فدراسیون دو میدانی کشور برگزار شد .در این مراسم کیهانی رئیس فدراسیون ضمن تقدیر از هیئت دو میدانی و تعامل خوب آنها با فدراسیون گفت :ارتباط مستمر و خوب هیئت دو میدانی استان با فدراسیون سبب شد این هیئت به طور قطع یکی از سه هیئت برتر کشور باشد و این ارتباط و همدلی که در کادر اجرایی می باشد سبب عناوین و مدال آوری مختلف در مسابقات ورزشی شده است .
وی گفت امروزه با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و مشکلات زیادی که گریبان گیر ورزش خصوصا ورزش دو میدانی بوده است :هیئت استان از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقا و همگانی کردن ورزش دو میدانی فروگذار نبوده است و من امید دارم بتوان دیگر استانها هم نظیر استان همدان کار کنند،شانس دیگر این هیئت به خاطر حمایت های اداره کل ورزش در هر زمینه بوده است .
وی افزود:با توجه به پیش رو بودن المپیک 2020 جاکارتا کار را برای خود سخت نکنید و با حضور خود در پیست راه را برای حضور موفق در المپیک هموار سازید ،همه ما در خدمت ورزشکار هستیم و وظیفه همه ما این است ولی قرار نیست ورزشکار اخلاق و منش ورزشکاری را زیر پا بگذارد اخلاق در ورزش بسیار مهم است .
در ادامه از استراتژی های مهم فدراسیون ساماندهی مربیان است و خاطر نشان کرد :موضوع مهم کاری فدراسیون دو میدانی ساماندهی مربیان دو میدانی کشور است .در حال حاضر ما 100 مربی شناسایی کردیم و قرار است به 30 نفر از این مربیان از طریق هیئت حقوق پرداخت کنیم و خوشبختانه از این 30 مربی سه نفر از استان همدان انتخاب شده اند ،با این کار خواستیم دغدغه از دوش مربی برداشته شود و اجازه ندهیم حق هیچ مربی ضایع شود.
در پایان گفت :از هیئت استان درخواست داریم که مربیان خود را ساماندهی کنید و از مربیان بخواهید تخصصی عمل نمایند ،مربیان باید استعداد صد در صدی جذب کنید تا بتوان در عرصه های فراملی قهرمان پروری نماییم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار