همراه اول
11. آبان 1396 - 9:59   |   کد مطلب: 32747
نهاوند میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی
رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: شهرستان نهاوند میزبان همایش پیاده روی 150 هزار نفری خانوادگی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هادی سبزواری اظهار کرد: این همایش بزرگ پیاده روی سوم آذرماه امسال و با مساعدت مسوولان اجرایی شهرستان نهاوند برگزار می شود.
وی بیان کرد: دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی استان همدان به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما به میزبانی شهر نهاوند برگزار می شود.
سبزواری خاطرنشان کرد: ثبت نام متقاضیان دریافت برگه قرعه کشی یک هفته قبل از برگزاری همایش توسط دستگاه ورزش و هیات همگانی شهرستان نهاوند انجام می شود و مردم ورزش دوست می توانند با حضور در مکان های ثبت نام پیش بینی شده در سطح شهر ،اماکن ورزشی و نیز استادیوم شهدای قدس نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
رئیس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: همایش بزرگ پیاده روی شهرستان نهاوند به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و توسط برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد و مسئولان کشوری و استانی مهمانان ویژه این همایش خواهند بود.
وی افزود، حضور شبکه سوم سیما به عنوان یک شبکه ملی فرصت و اقدامی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های شهرستان نهاوند دانست و گفت: با توجه به اینکه زمان بسیار خوبی در رسانه ملی در اختیار نهاوند است، می توان در معرفی هرچه بهتر این شهرستان در ابعاد مختلف استفاده لازم را داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار