همراه اول
14. آبان 1396 - 14:08   |   کد مطلب: 32764
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان
رشد 260 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در همدان درسال96
رشد 260 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در همدان درسال96
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نیمه نخست امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 260 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسدالله ربانی مهر اظهار کرد: 2 هزار و 220 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در 6 ماهه نخست امسال در قالب طرح ضربتی به زوج های جوان در همدان پرداخت شد.
وی اضافه کرد: این در حالی است که سال 95 در طول یک سال 2 هزار و 640 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت شد و این رقم پرداختی در سال 94 نیز تنها 540 میلیارد ریال بود.
ربانی مهر دلیل رشد چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در همدان را اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج ازسوی بانک های استان در سه ماهه تابستان امسال عنوان کرد.
وی افزود: بانک های ملی، ملت و کشاورزی به ترتیب بیشترین پرداختی تسهیلات وام ازدواج را در سطح استان همدان داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: 22 هزار جوان در 6 ماهه سال جاری در این استان تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان پیش بینی کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا پایان امسال به سه هزار و 500 میلیارد ریال برسد.
وی با قدردانی از استاندار همدان و فرمانداران شهرستان ها برای پیگیری پرداخت وام ازدواج گفت: تمام بانک ها در پرداختی وام ازدواج در سطح استان مورد ارزیابی قرار می گیرند وازبانک های فعال استان تقدیرمیشود.
ربانی مهر گفت : در سال 95 بعد از 12 سال شاهد کاهش 60 درصدی طلاق و در نیمه اول سال 96 شاهد رشد 4 درصدی کاهش طلاق بودیم که علت این موضوع همکاری و هماهنگی همه دستگاههای فرهنگی و توجه مسئولان و مشارکت خوب تشکل های مردمی بوده است و این روند باید ادامه پیدا کند

دیدگاه شما

آخرین اخبار