همراه اول
16. آبان 1396 - 13:04   |   کد مطلب: 32780
دیدار جوانان و سمن ها با معاون سیاسی امنیتی استاندار؛
تقویت سمن ها برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی یک اولویت است
دیدار جوانان و سمن ها با معاون سیاسی امنیتی استاندار
صبح امروز معاونت جوانان و سمن ها با سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،صبح امروز معاونت جوانان و سمن ها با سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار در دیدار ضمن تسایت اربیعن حسینی و خیر مقدم گفت :با توجه به اینکه حوزه جوانان از اهمیت به سزایی برخوردار است ما برنامه های مختلفی را در این حوزه برنامه ریزی کرده ایم .
وی گفت از جمله برنامه های ما تشکیل هیات اندیشه ورز جوانان را در استان می باشد و همچنین تقویت سمن ها کمک به افزایش سرمایه اجتماعی است . شاهرخی در ادامه گفت :با توجه به تاکید استاندار استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی است که در دولت تدبیر و امید جوانان و بانوان در اولویت هستند .
وی افزود: باید فرصت نقش آفرینی به جوانان داده شود و ما باید بدانیم هیچ دولتی بدون استفاده از ظرفیت مردم نمی تواند موفق باشد .امروز باید بدانیم که در دولت تدبیر و امید سمن ها یک فرصت هستندو باید برون سپاری فعالیت دستگاهها به سمن ها را پیگیری کنیم همچنین افزود : تقویت احزاب برای فعالیت سیاسی و تقویت سمن ها برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی یک اولویت است . معاون سیاسی امنیتی استانداردر پایان گفت مجمع عمومی جوانان را با حضور جوانان شهرستان راه اندازی خواهیم نمود .
در ادامه این نشست اسداله ربانی مهر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارش برنامه های جوانان پرداخت و از جمله برنامه های این حوزه را برشرح زیر عنوان کردو گفت :افزایش 70 درصدی سمن ها در دولت تدبیر و امید ، راه اندازی 20 سمن و خانه جوانان ملایر به زودی ،بیکاری وآسیب های اجتماعی دومشکل اولویت دارجوانان استان همدان، کاهش 6 درصدی طلاق در سال 95 و 4 درصدی در سال 96 بعد از 12 سال، همدان یکی از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان، راه اندازی خانه جوانان و سمن سرا در سال 95 درجهت تسهیل درفعالیت سمن هاوجوانان و افزایش 260 درصدی پرداخت وام ازدواج روج های جوان در نیمه اول سال 96از جمله برنامه های حوزه جوانان می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار