همراه اول
23. آبان 1396 - 9:20   |   کد مطلب: 32834
کمک رسانی اوقاف همدان به زلزله زدگان سرپل ذهاب
حجت الاسلام کاروند گفت: عده ای از نیروهای اوقاف و امور خیریه استان همدان فردا به همراه اقلام حمایتی همچون ۸۰۰۰ قرص نان، ۱۰ تن آب معدنی، برنج، حبوبات و دیگر مواد مورد نیاز به سرپل ذهاب اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به حادثه ناگوار زلزله در مناطق غربی کشور ، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان آماده کمک به حادثه دیدگان زلزله سرپل ذهاب است.

وی تصریح کرد: عده ای از نیروهای نهاد اوقاف و امور خیریه استان همدان فردا به همراه اقلام حمایتی همچون 8000 قرص نان، 10 تن آب معدنی، برنج، حبوبات و دیگر مواد مورد نیاز به سرپل ذهاب اعزام می شوند.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفر گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بالغ بر 50 مبلغ اعم از مبلغان بومی و غیر بومی را به بقاع متبرکه و برخی مساجد استان جهت تبلیغ اعزام کرده است.

وی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های این نهاد در سال روز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) برپایی مراسم زیارت حضرت رسول(ص) در بقاع متبرکه شاخص در استان به شمار می رود.

وی ادامه داد: روز شهادت امام رضا(ع) نیز تمامی بقاع شاخص میزبان مردم همدان هستند، لازم به ذکر است مراسم عزاداری این امام بزرگوار در برخی از میادین شهر های استان به صورت ویژه برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف خاطرنشان کرد: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه مورخه 26 آبان ماه در تمامی شهر های استان با محوریت هفته وقف برگزار می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار