همراه اول
27. آبان 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 32858
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به اختصاص رایگان خوابگاه های مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان در اختیار خانواده های زلزله زدگان سرپل ذهاب گفت: تعداد حدود 30نفر از کوهنوردان آموزش دیده بصورت آماده باش در انتظار درخوست تجدید نیرو و اعزام به منطقه هستند که این تعداد رو به افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به اختصاص رایگان خوابگاه های مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان در اختیار خانواده های زلزله زدگان سرپل ذهاب گفت: تعداد حدود 30نفر از کوهنوردان آموزش دیده بصورت آماده باش در انتظار درخوست تجدید نیرو و اعزام به منطقه هستند که این تعداد رو به افزایش است.

گوهری افزود: هیات کوهنوردی شهرستان بهار نیز با تامین 9کیسه سیب زمینی،1000قرص نان، لباس، پتو، میوه خشک و بالغ بر 3میلیون و پانصد هزار ریال شیرخشک تا روز سوم زلزله کمک های خود را راهی سرپل ذهاب کرد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه جامعه کوهنوردی همدان به جمع آوری 70میلیون ریال کمک نقدی برای زلزله زدگان اقدام نمود تصریح کرد: خریداری اقلام مورد نیاز از جنله پوشاک، غذا، لوازم بهداشتی، پتو و... خریداری شده که فردا به همراه یک دستگاه خودروی سواری تویوتا و یک دستگاه کامیون به منطقه سرپل ذهاب ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به زحمات فوآد رضاپور از کوهنوردان استان در خصوص تلاش برای جمع آوری کمک های مردمی گفت: مجموعه سنگنوردی فرهاد یکی از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی می باشد که کوهنوردان و عموم مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از این طریق به دست آسیب دیدگان برسانند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار