همراه اول
27. آبان 1396 - 14:03   |   کد مطلب: 32866
نماینده بسیج ورزشکاران در نشست نخبگان بسیجی؛
سرمایه گذاری جایگزین رویکرد درآمدزایی در ورزش شود
سرمایه گذاری جایگزین رویکرد درآمدزایی در ورزش شود
نشست نخبگان بسیجی استان با استاندار همدان، ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۷ آبان ماه در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نماینده بسیج ورزشکاران نیز در این جلسه با بیان اینکه مقوله ورزش در جامعه ما دارای ۳ محور کلی است عنوان کرد: پرداختن به بعد قهرمانی مهمترین رویکرد ورزش در کشور ما شده است در حالی که باید سلامتی و رفع مشکلات عضلانی و اسکلتی در اولویت برنامه ریزی های ورزشی قرار گیرد. 

 

علی یلفانی بیان کرد: یکی از راهکارهای این موضوع بالا بردن سرانه استفاده است چراکه سرانه توسعه امکانات به حد مناسب بالا رفته اما استفاده از این امکانات در سطح بسیار پایینی باقی مانده است. 

 

نائب رئیس ورزش پهلوانی کشور ضمن اظهار به این امر که سرمایه گذاری در ورزش را باید جایگزین رویکرد درآمدزایی از ورزش بکنیم گفت: ایجاد مراکز مشاوره ورزشی یکی از ضروریات ورزشی امروز است تا از ارائه مشاوره های غیرمناسب در باشگاه ها جلوگیری کنیم و تمرکز بر سلامتی مردم را افزایش دهیم. 

 

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن نیز در این جلسه بر توجه لازم به شرکت های دانش بنیان در استان تأکید و تصریح کرد: متأسفانه با وجود ایده ها و طرح های خلاقانه و فعالانه در بین دانشجویان، حمایت از شرکت های دانش بنیان  در صدر است . 

 

حمیدرضا زارعی ادامه داد: موضوع ظرفیت گیاهان دارویی در استان مسئله دیگری است که با مشارکت دانشجویان و شرکت های دانش بنیان می توان برای توسعه و اشتغالزایی در استان بهره برد. 

 

وی بر لزوم شفافیت در زمینه مبارزه با فساد اداری تأکید و تبیین کرد: سایت های دستگاه های از شفافیت لازم برخوردار نیستند و این می تواند زمینه ساز فساد در جامعه باشد. 

 

نماینده بسیج حقوقدان ها نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در موقعیت های مختلف تأکید و عنوان کرد: اعتمادسازی به نخبگان بسیجی موضوعی است که چنانچه مدنظر قرار گیرد بسیاری از معضلات با حداقل هزینه و زمان و بالاترین بهره وری مرتفع خواهد شد. 

 

محمود شفائی اضافه کرد: بسیاری از آسیب های اتماعی از جمله طلاق را می توان با حضور و فعالیت ظرفیت نخبگان مورد مطالعه و کاهش قرار داد.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار