همراه اول
29. آبان 1396 - 8:35   |   کد مطلب: 32868
سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان؛
به دنبال حضور متفاوت شهرداری همدان در نیم فصل دوم هستیم
به دنبال حضور متفاوت شهرداری همدان در نیم فصل 2 هستیم
تیم فوتبال شهرداری همدان تیمی یکدست با کادر فنی کاملاً بومی، سرپرست و مدیریت بومی و استفاده از بیشترین بازیکن بومی است که در سال‌های گذشته نیز نتایج بسیار خوبی در فوتبال کشورمان کرد مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، تیم فوتبال شهرداری همدان تیمی یکدست با کادر فنی کاملاً بومی، سرپرست و مدیریت بومی و استفاده از بیشترین بازیکن بومی است که در سال‌های گذشته نیز نتایج بسیار خوبی در فوتبال کشورمان کسب کرده اما در این فصل شهرداری با تیمی که مردم همدان می‌شناختند فاصله‌های بسیاری پیداکرده است.

 

یکی از دلایلی که شهرداری همدان در فصل گذشته تا یک‌قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتبال پیش رفت آرامش این تیم تا لحظه آخر بود چراکه کمترین حاشیه ممکن را در طول فصل داشت اما امسال بالا رفتن انتظارات از این تیم، فشار بر روی کادر فنی و بازیکنان و بسیاری از اتفاقات دیگر باعث شده تا آرامش از این تیم گرفته شود و کادر فنی و بازیکنان تمرکز لازم، در بازی‌ها را نداشته باشند.

 

بت ساختن از تیم فوتبال شهرداری همدان بزرگ‌ترین ضربه را به این تیم زده است چراکه از هفته اول همه از این تیم تنها برد می‌خواهند.

 

 

در این فصل از لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان از ۷ بازی انجام داده و ۲۱ امتیاز ممکن با کسب تنها یک پیروزی، ۳ شکست و ۳ تساوی تنها ۶ امتیاز را به دست آورده است و این نتایج برای تیمی که در سودای صعود به دور بعدی مسابقات و درنهایت صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است اصلاً مناسب نیست.

 

فرشید گلمحمدی سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملکرد تیم فوتبال شهرداری نسبت به سال قبل بسیار متفاوت است چرا که پارسال به عنوان تیم برتر لیگ دسته 3 حضور پیدا کرد و اتفاقات خوبی برای آن رقم خورد که توانست بعنوان یک تیم قدرتمند کارنامه خوبی داشته باشد و به دسته دوم صعود کرد . 

 

وی ادامه داد: تیم در سال گذشته  شاهد تغییراتی در سطح تیم نبودیم و بازیکن ها هماهنگی خوبی داشتند و شاکله ی تیم حفظ شده بود ، از طرفی تزریق به موقع پول و حمایت باشگاه باعث شد که شهردای  به عنوان پدیده لیگ دسته دوم معرفی شود .  

 

کارشناس فوتبال همدانی بیان داشت: امسال نیز عملکرد تیم شهرداری همدان با افت شدیدی مواجه شد که امیدواریم با روحیه بازیکن ها و حمایت های باشگاه بتواند به جایگاه خود برگردد چرا که این تیم لیاقت صعود را دارد . 

 

گل محمدی یکی از دلایل افت تیم در امسال را جدا شدن 6 بازیکن ارزیابی کرد و گفت : بازیکنانی چون مهدی عسگری ، حامد بختیاری ، حمید پروا و ....... متاسفانه طوری رقم خورد که بازیکن های مناسب جایگزین انها  نشد و عملکرد تیم با افت محسوسی لیگ را شروع کرد هر چند کادر فنی و باشگاه دنبال جایگاه شهرداری هستند . 

 

 

وی یکی دیگر از دلایل افت این تیم را ظاهر شدن تیم ها در سطح بالا نسبت به سال گذشته دانست و افزود: فاصله تیم ها نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده است که 8 تیم در رده بالای جدول قرار دارند و اگر جدول پاس و شهرداری را نگاه کنیم متوجه تفاوت بسیار کم تیم ها می شویم. 

 

نبود شهردار یکی از عوامل افت تیم فوتبال شهرداری همدان  / 10 درصد قرار داد بازیکنان پرداخت شده است 

 

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان یکی دیگر از دلایل افت تیم فوتبال شهرداری را بلاتکلیفی و نبود شهردار در همدان دانست و گفت: حضور شهرداری که عملا اجازه هزینه کرد نداشت یکی دیگر از عوامل افت بود که امیدواریم حضور عباس صوفی که خود از بدنه ورزش است و حمایت مسئولین و شورا بتواند کمک  بزرگی به این تیم بومی کند و شاهد صعود آن باشیم . 

 

انتهای پیام/ 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار