همراه اول
29. آبان 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 32876
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از ثبت 12 وقف جدید در شهرستان همدان طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از ثبت 12 مورد وقف جدید در شهرستان همدان  خبر داد و اظهار کرد: وقف اثر فاخر هنری، باغ، زمین کشاورزی و ... از جمله موقوفات جدید بوده است.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه طی هفته وقف، گفت: غباروبی مزار شهدا و مراسم غباروبی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) با حضور مسوولان و خیرین شهرستان از جمله برنامه‌هایی بوده که برگزار شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه روز گذشته نمایشگاه «دستاوردهای وقف و همه واقف باشیم» در محل نماز جمعه برگزار شد، افزود: در این نمایشگاه گزارش عملکرد اقدامات یک ساله اداره اوقاف شهرستان همدان نمایش داده شد.
وی با اشاره به برپایی غرفه «همه واقف باشیم» با هدف ارائه خدمات مشاوره وقف نسبت به اینکه افراد چگونه و در چه حوزه‌هایی می‌توانند وقف کنند؛ گفت: یکی از غرفه‌ها وقف «مصحف شریف» در راستای ترویج سنت حسنه وقف بود.
حسینی با بیان اینکه در این غرفه قرآن‌هایی با قیمت تمام شده توسط افرادی به حسینیه و مساجد وقف و عمل خداپسندانه صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: پذیرایی از نمازگزاران روز گذشته نیز انجام شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاح پروژه‌های اداره اوقاف شهرستان به مناسبت هفته وقف از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، افزود: چند پروژه هفته وقف افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار