همراه اول
1. آذر 1396 - 11:39   |   کد مطلب: 32887
ضرورت تشکیل شورای ورزش همگانی در شهرستان ها
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در شهرستان فامنین به بررسی مشکلات ورزش این شهرستان پرداخت و گفت: شورای ورزش همگانی در شهرستان ها باید تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در اداره ورزش و جوانان فامنین به مسائل و مشکلات موجود ورزش شهرستان رسیدگی کرد.

منعم با اشاره به ظرفیت بالای ورزش فامنین و تقدیر از رئیس و کارکنان این اداره گفت: ما مصمم هستیم که شرایط بهتری را جهت ورزش فراهم کنیم تا هیات‌ها بتوانند با سهولت بیشتری به ورزش بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان سپس به همراه هیات همراه در محل فرمانداری فامنین حضور و با فرماندار این شهرستان به منظور پیگیری مسائل و مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تامین اعتبار پروژه های نیمه از طریق ماده 27 ، شکیل شورای ورزش همگانی در شهرستان، توجه به ورزش صبحگاهی و ارزیابی ورزشی دستگاه‌های اجرایی از جمله مباحث مورد گفت‌وگو میان فرماندار فامنین و مدیرکل ورزش وجوانان بود.

رسول منعم در این نشست گفت: باید توجه کنیم که ورزش تنها برای یک قشر خاص و قهرمانی نیست ما باید تلاش کنیم که ورزش برای عموم مردم باشد و مردم در ورزش حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که برای توسعه ورزش همگانی تلاش کنیم و باید توجه کنیم که یکی از رسالت‌های اصلی ما تامین سلامت مردم و جامعه از طریق رشد و گسترش ورزش و به خصوص ورزش همگانی است و در همین راستا نیاز است شورای ورزش همگانی به ریاست فرمانداران در شهرستان ها تشکیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این سفر علاوه بر دیدار با جمعی از روسای هیات های ورزشی از پروژه استخر 1500 نفری این شهرستان نیز دیدن کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار