همراه اول
7. آذر 1396 - 11:19   |   کد مطلب: 32921
رئیس بسیج ورزشکاران کشوربیان داشت: علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به دنبال امتناع علیرضا کریمی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی، سازمان بسیج ورزشکاران در مراسمی مدال پهلوانی را به این کشتی‌گیر کشورمان اهدا خواهد کرد.

 

کار ارزشمند و قبال توجه پهلوان ایرانی تبار که در جای خود قابل ستایش است در شبکه مجازی با واکنش زیادی مواجه شد که متوجه شدیم این پهلوان ایرانی برای دومین مرتبه بدلیل کشتی نگرفتن با حریف اسراییلی از ادامه مسابقه بازمانده است . 

 

وی در شبکه های مجازی نقدی بر عدم پرداخت هزینه های تشویقی از سوی جامعه ورزشی داشته است که عنوان شده قول 40 سکه در مسابقات قبل به وی داده شده است ، که متاسفانه به پرداخت یک کارت هدیه یک میلیون تومانی بسنده کرده اند . 

 

در این زمینه با رئیس بسیج ورزشکاران کشور سردار داوود آذرنوش به گفتگو پرداختیم . 

 

سردار آذرنوش بیان داشت: علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.

 

وی ادامه داد: اقدام ارزشمند  و خداپسندانه این پهلوان ایرانی شایسته و قابل تقدیر است ، اما متاسفانه با شیطنت های خارجی القا کردند که اگر وی به مسابقه ادامه میداد حتما برنده مسابقه بود و بحث هایی از این قبیل .....

 

رئیس بسیج ورزشکاران کشور مطرح کردند: بحث ورزشکاران ما در عدم رویارویی با رژیم غاصب گر اسرائیل مبارزه کردن و ... نیست بلکه ما اصلا این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم و خاص کشور ما و کشورهای مسلمان نیست ، حتی در کشورهای اروپایی و فوتبالیست های اروپایی ما شاهد این حرکت هستیم . 

 

وی اظهارداشت : امروز صبح نیز یک داور تونسی از اجرای قضاوت بین دو ورزشکار که یکی از آنها اسرائیلی بود خودداری کرد . 

 

رئیس بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: اما در خصوص پاداش های این پهلوان  ایرانی سازمان بسیج ورزشکاران در صدد مراسم تجلیل و قدردانی است و سعی ما بر این است که کاری کنیم که مسئولان ورزشی قول هایی را که به وی داده اند انجام دهند کهبه لحاظ مادی نیز ضرر نکنند . 

 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار