همراه اول
11. آذر 1396 - 9:33   |   کد مطلب: 32951
مادر ورزش ها در ایستگاه گرانی / دست و پنجه نرم کردن ورزشکاران بدنساز با جیب خالی
قهرمان پرورش اندام جهان گفت: اگر کسی به خاطر سلامتی می خواهد وارد بدنسازی شود باید بداند که بدنسازی مادر تمام ورزش هاست چرا که با تمام دستگاههای بدن در ارتباط است .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،میلاد مسکوک قهرمان پرورش اندام جهان که اخیرا در مسابقات مستر المپیای آماتوری سن مارینو مدال برنز را کسب کرد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متولد 1365 در استان همدان هستم و از سال 81 ورزش بدنسازی را به طور حرفه ای ادامه داده ام و در میادین مختلف ورزشی مدال های گوناگونی کسب کرده ام . 

 

این قهرمان پرورش اندام جهان فعالیت حرفه ای و کسب مدال های ورزشی خود را از سال 83 دانست و افزود: در سال 87 عضو تیم ملی شدم و در سال های 85 و 87 و 90 و 92 قهرمان کشور و عضو تیم ملی بودم . 

 

در سال 2013 مقام سوم را در مسابقات اروپایی کسب کردم . 

در سال 2014 قهرمان جام جهانی روسیه شدم . 

در سال 2016 نائیب قهرمانی مسابقات مسکو را کسب کردم . 

در سال 2017نائب جام الماس بین المللی و در مسابقات هونگ کونگ مقام سوم را کسب کردم.

اخیرا نیز در مسابقات مستر المپیای آماتوری سن مارینو مدال برنز را کسب کردم . 

 

میلاد مسکوک ورزش بدنسازی را ورزشی پر هزینه دانست و گفت: یک بدنساز حرفه ای شاید روزی 200 هزار تومان هزینه بدن و پرورش عضلات کند چرا که مواد غذایی و مکمل هایی که برای تقویت عضلات استفاده می شوند هر کدام هزینه هایی جداگانه دارند . 

 

وی در خصوص عملکرد هیات و حمایت از ورزشکاران اظهار داشت:هیات به لحاظ حمایت روحی تاثیر بسزایی می تواند در ورزشکاران داشته باشد اما اکثر هیات های ورزشی با کمبود بودجه و مشکلات مالی مواجه هستند که هیات پرورش اندام نیز از این قاعده مستثنی نیست . 

 

قهرمان پرورش اندام جهان بیان داشت: با یک شرکت مکمل ورزشی قرارداد دارم و اکثر هزینه های سفرهای ورزشی ام را این شرکت تقبل می کند . 

 

وی حضور جوانان و ادامه ورزش بدنسازی را به طور حرفه ای برای کسانی مناسب دانست که بتوانند 24 ساعت زندگی ورزشی داشته باشند و در حقیقت زندگی بدنسازی داشته باشند، چرا ورزش بدنسازی یک نوع از روش های زندگی است و کسی که این ورزش را انجام می دهد بادی شیوه زندگی آن تغییر کند و فقط با عشق به این رشته است که می تواند ادامه دهد . 

 

رشته بدنسازی، ورزش مادر است 

 

قهرمان پرورش اندام جهان گفت: اگر کسی به خاطر سلامتی می خواهد وارد این ورزش شود باید بداند که بدنسازی مادر تمام ورزش هاست چرا که با تمام دستگاههای بدن در ارتباط است .

 

مکمل ها نیاز ورزش بدنسازی 

 

میلاد مسکوک عنوان کرد: استفاده از مکمل نیاز یک بدنساز حرفه ای است اما باید در مرحله اول تعرف مکمل مشخص شود ، توصیه می کنم به کسانی کهمی خواند وارد این رشته ورزشی شوند حتما با یک مربی با تجربه و از مکمل های که مجوز رسمی دارند استفاده کنند. 

 

وی بیان داشت: لازمه یک بدنساز خوب این است که حتما در سال دو بار چکاپ کلی دهد و زیر نظر مربی خود توصیه ها را انجام دهد که عضلات تحلیل نرود ، در پایان می توان گفت ادامه و پیشرفت ورزش بدنسازی در گرو توسعه علمی این ورزش است. 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار