همراه اول
11. آذر 1396 - 13:22   |   کد مطلب: 32956
قرعه بسیار بدی نصیب مان شد!/بهترین تیم سید 2 به ما خورد
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قرعه ای که برای تیم ملی ایران رقم خورد شاید برای اسپانیا و پرتغال خوب باشد ولی برای تیم ما بدترین بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه با یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی کشورمان صحبت کردیم که قرعه تیم ملی کشورمان را بسیار بد توصیف کرد.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با مشرق، درباره قرعه کشی انجام شده اظهار داشت: «واقعا گروه بدی برای تیم ملی کشورمان قرعه کشی شد. یعنی این قرعه شاید برای اسپانیا یا پرتغال خوب باشد ولی برای تیم ملی کشورمان که در نظر داشت تا با قرار گرفتن در یک گروه خوب به صعود به دور دوم فکر کند واقعا بدتر از این نمی شد».

هافبک اسبق تیم ملی ادامه داد:«شاید اگر جای مراکش تیم ملی پاناما در گروه ما قرار می گرفت وضعیت کمی بهتر بود اما مراکش با کلی لژیونر در اروپا بهترین تیم سید 4 بود که در گروه ما قرار گرفت».

وی افزود:«واقعا عربستان شانس خوبی داشت که در گروه آسان اول قرار گرفت. درحالی که گروه ایران گروه مرگ بود. البته برای ما، نه برای پرتغال و اسپانیا. قوی ترین تیم سید 2 در گروه ما قرار گرفت و یکی از بهترین تیم های حال حاضر آفریقا!».

او درباره دیگر گروه ها گفت:«به نظرم گروه E که برزیل در آن جای دارد سخت ترین گروه این دوره از رقابتهاست».

دیدگاه شما

آخرین اخبار