همراه اول
12. آذر 1396 - 8:25   |   کد مطلب: 32961
سردار غلامحسین غیب‌پرور ضمن تقدیر از علیرضا کریمی قهرمان کشتی‌ کشورمان از طعنه‌زنندگان به وی به دلیل عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ مراسم تجلیل از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان که در مسابقات کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد، صبح امروز در ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در این مراسم اظهار داشت:  کاری که علیرضا کریمی انجام داد، اقدامی بزرگ و فوق العاده است که در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده نسبت به این حرکت شایسته افزود: کسانی که این حرکت بزرگ را زیر سوال می‌برند از دو حالت خارج نیستند؛ حالت اول آن است که بگوییم این افراد رژیم اشغالگر قدس را نمی‌شناسند که امیدواریم اینطور باشد هر چند بعید است کسی بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، با جنایات این رژیم آشنا نباشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقدام علیرضا کریمی یک کار انقلابی است گفت: حالت دوم این است که عده‌ای عامدانه به علیرضا کریمی و اقدام قابل تقدیر او حمله کردند که در این صورت تکلیف ما مشخص است و ما این حرکت آن‌ها را یک حرکت ضد انقلابی تلقی می‌کنیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه سیاسی ام الفساد است، در قتل و غارت سرآمد است، در ابتذال و تهیه محتوای مبتذل نقش مستقیم دارد و در حمایت از گروه‌های تروریستی جزو پیشگامان است و نقش آشکاری در این حوزه دارد.

وی تصریح کرد: آیا کسانی که طعنه می‌زنند و لب به کنایه گشوده‌اند از حمایت‌های رژیم صهیونیستی از داعش و جنایات این رژیم خبر ندارند؟ باید از این افراد پرسید که به نظر آن‌ها چرا داعش طی این سال‌ها حتی یک گلوله به سمت این رژیم اشغالگر شلیک نکرده است؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اقدام این جوان برومند جای تقدیر دارد نه طعنه و کنایه؛ علیرضا کریمی کار بزرگی انجام داد همانطور که شهدای ما هم کارهای بزرگی انجام دادند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه کسانی که این اقدام انقلابی را زیر سوال می‌برند باید توبه کنند گفت: ما از هر حرکتی که در راستای منافع ملی و سربلندی ایران باشد حمایت می‌کنیم و این حمایت را وظیفه خود می‌دانیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار