همراه اول
13. آذر 1396 - 13:30   |   کد مطلب: 32975
کارگاه آموزشی تاکتیک حمله و پاسوری در همدان برگزار شد
رئیس هیات والیبال استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی تاکتیک حمله و پاسوری در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کریم ملکی اظهار داشت: کارگاه آموزشی تاکتیک حمله و پاسوری به میزبانی هیات والیبال استان همدان و با حضور جواد مهرگان مدرس بین‌المللی و سرپرست کمیته آموزش و پژروهش فدراسیون برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی 60 شرکت‌کننده از شهرهای مختلف کشور از جمله گنبدکاووس، مازندران و مشهد حضور داشتند.
رئیس هیات والیبال استان همدان به حضور قائم‌مقام هیات والیبیال استان در فدراسیون اشاره کرد و افزود: امین برق‌لشکری مربی بین‌المللی استان و مدرس فدراسیون والیبال هفته گذشته در جلسه ناظران مسابقات لیگ دسته یک آقایان کشور در سالن کنفرانس فدراسیون والیبال حاضر شد.
وی در ادامه به برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در والیبال به همت دانشگاه پیام‌نور همدان اشاره کرد و گفت: این همایش هفته قبل با حضور معاون همگانی وزیر ورزش و جوانان در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد.
ملکی عنوان کرد: در این همایش چهار کارگاه تخصصی والیبال برای بیش از 200 علاقمند شرکت‌کننده در این همایش برگزار شد که کارگاه‌های استعدادیابی و پرورش استعدادها در والیبال و مهندسی تمرینات در والیبال پیشرفته از سوی جواد مهرگان سرپرست کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال برگزار شد.
وی بیان کرد: همچنین کارگاه‌های تخصصی دوره‌بندی تمرینات قدرتی در والیبال از سوی عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و کاربرد آنالیز آماری برای مربیان والیبال از سوی نوید مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال ارائه شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
رئیس هیات والیبال استان همدان خاطرنشان کرد: استعدادیابی ورزشی در والیبال، کاربرد بیومکانیک ورزشی در والیبال، کاربرد فیزیولوژی ورزشی در والیبال، مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی والیبال، آسیب‌شناسی و بازتوانی در ورزش والیبال، نقش مهارت‌های ذهنی در بهبود عملکرد والیبالیست‌ها و اجرای بهینه سیاست اقتصاد مقاومتی در ورزش از جمله محورهای مقالات ارائه شده در این همایش یک روزه بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار