همراه اول
22. آذر 1396 - 10:08   |   کد مطلب: 33052
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار همدان
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان با علی تعالی فرماندار همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار شهرستان از ورزش و جوانان گفت:امسال اعتبارات مالی اختصاص یافته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان رقمی افزون بر 44 میلیارد تومان است که امیدواریم با حمایت های دولت تدبیر و امیدواریم تا پایان امسال با جذب حداکثری اعتبارات بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام ورزشی را به اتمام برسانیم. 
وی توجه به ورزش را توجه به سلامتی جامعه دانست و اظهار کرد: اگر برای توسعه ورزش و آگاهی مردم از نقش آن در جامعه تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل خواهیم رساند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هم‌اکنون چند طرح و پروژه بزرگ ورزشی در سطح شهرستان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها مهم‌ترین اولویت شهرستان در حوزه ورزش و جوانان است. 
در ادامه این دیدار فرماندار همدان ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ورزش شهرستان همدان پتانسیل بالایی دارد و از مسوولان ورزش استان خواستاریم در اعتبارات به شهرستان همدان نیز توجه لازم را داشته باشند.
فرماندار همدان، با بیان اینکه ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند تصریح کرد: ورزش در سالم‌سازی محیط و افراد جامعه نقش به‌سزایی دارد. لذا می‌طلبد با دقت و نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش، توجه،‌ برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری لازم در این راستا صورت پذیرد.
علی تعالی با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه، تلاش و جدیت بیشتر مسوولان اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی را خواستار شد.
وی ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیشرفت ورزش همدان گفت: توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان است وباید به دنبال رفع موانع رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزشی همدان باشیم.
فرماندار همدان با اشاره به وجود زمینه های فراوان برای ارتقای سطح ورزش و ظرفیت‍های موجود در رشته های مختلف ورزشی خواستار توجه جدی مسوولان استان و شهرستان به پرورش مطلوب این ظرفیت ها در سطح شهرستان همدان شد.
تعالی با بیان اینکه جوانان ورزشکار جزء سرمایه های کشور محسوب می شوند تصریح کرد: ورزش در سالم سازی محیط و افراد جامعه نقش به‌سزایی دارد لذا می طلبد با دقت و نگاه ویژه ای به مقوله ورزش توجه و برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم در این راستا صورت پذیرد.
در پایان این دیدار طرفین بر تسریح در ساخت پروژه های ورزشی همدان تاکید کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار