همراه اول
22. آذر 1396 - 11:53   |   کد مطلب: 33056
شورای اقامه نماز اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر تشکیل جلسه دادو مسائل پیرامون نماز ,فرهنگ غنی آن و اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز استان از مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر با اعضای شورای اقامه نماز خود برای بررسی و ارزیابی فعالیتها ی انجام شده در یک ماه گذشته در حوزه نماز و همچنین فرهنگ سازی آن در بین ورزشکاران و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی و نیز اجرای برنامه های ویژه ستاد اقامه نماز استان در سالن جلسات اداره ورزش وجوانان تشکیل جلسه داد.
اکبری در ابتدای صحبتهای خود به فرهنگ سازی اصولی و بنیادین در حوزه نماز و پیروی کردن از دستور ات خداوند و ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: باید شکر گذار نعمتهایی باشیم که خدای متعال دراختیارمان قرار داده است . عمل به دستورات اسلام و واجبات آن از وظایف هر مسلمان است که در برابر خالق خود سر به سجده گزارد .
وی در ادامه صحبتهای خود افزود :صادق بودن,صرفه جویی در مصر ف نعمتهای خداوند و تلاش برای پیشبرد اهداف واحد سازمانی ,کار و زندگانی از مسائلی است که هرکس در خانه و اجتماع و محل کار خود با ان روبروست و این میسر نمیشود جزء مطیع فرامین الهی بودن و این امر مستلزم انجام واجبات اسلام میباشد و خواندن نماز یکی از واجبات و وظیفه هر مسلمان در برابر خالق خویش است.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر از اعضاء شورای اقامه نماز خواست تا با پیگیریهای لازم نسبت به مشخص کردن مکانی مناسب برای اقامه نماز در استادیوم تختی این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند و در خصوص اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز و فرهنگ سازی آن در اماکن ورزشی خصوص و دولتی با تمام توان خود بکوشن

دیدگاه شما

آخرین اخبار