همراه اول
15. دى 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 33060
مبارزه با اعتیاد عزم همگانی می طلبد/استمرار آموزش برای خانواده ها و فرزندان لازم و ضروری است
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت:مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به مقابله با اعتیاد در جامعه احساس مسئولیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سید سعید شاهرخی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت:برای مبارزه با موادمخدر وقاچاقچیان سوداگران مرگ همه دستگاه های اجرایی استان باید با هم مشارکت وفعالیت داشته باشند.
وی بیان کرد:در بحث اعتیاد و مواد مخدر، باید با تمام توان وارد شد و دستگاه‌های متولی هم اقدامات ویژه و فوق‌العاده داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: مدیران و مسوولان باید در رابطه با موضوع مقابله با اعتیاد در جامعه، احساس مسوولیت و اهتمام ویژه داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه باید بدانیم فرزندان و جوانان ما در معرض این نوع آسیب‌ها قرار گیرند ادامه داد: استمرار آموزش‌ها برای آگاه‌سازی جامعه و خانواده‌ها از مضرات اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که در همان دوران کودکی ،نوجوانی و جوانی آموزش های لازم داده شود.

وی با ابراز رضایتمندی از اقدامات دستگاه های متولی استان در قبال مبارزه با مواد خدر گفت: در خصوص آموزش افراد و خانواده‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد در استان اقدامات خوبی انجام شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار