همراه اول
25. آذر 1396 - 8:08   |   کد مطلب: 33072
درخشش سوارکار همدانی در یازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام پدیده سازان
علیرضا بختیاری در روز سوم و‌آخرین رده یازدهمین دوره مسابقات جام پدیده سازان،بعد از اینکه در دور اول در مسابقه با ارتفاع موانع ۱۴۵ سانتیمتر موانع را بدون خطا پشت سر گذاشت،در دور باراژ هم بدون خطا بود و تنها با چند دهم ثانیه مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،یازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام پدیده سازان که طی روزهای چهارشنبه ۲۲,پنجشنبه۲۳ و جمعه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ در سالن سرپوشیده باشگاه سوارکاری بام در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار گردید با دو مقام دومی و چهارمی علیرضا بختیاری در رده سنی بزرگسالان این مسابقات دقایقی پیش بپایان رسید.

علیرضا بختیاری با اسب مِستر بلو بوی(Mr.Blue Boy) در روز اول مسابقات که ارتفاع موانع ۱۲۵ سانتیمتر درنظر گرفته شده بود،پس از سوارکاری از تهران در جایگاه دوم ایستاد.

 

این سوارکار شایسته و با تکنیک همدان که بیش از سه دهه بنام استان همدان در مسابقات پرش با اسب داخل و خارج کشور به رقابت میپردازد،در روز سوم و‌آخرین رده یازدهمین دوره مسابقات جام پدیده سازان،بعد از اینکه در دور اول در مسابقه با ارتفاع موانع ۱۴۵ سانتیمتر موانع را بدون خطا پشت سر گذاشت،در دور باراژ هم بدون خطا بود و تنها با چند دهم ثانیه مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.
علیرضا بختیاری با اسب روکو با زمان ۴۱.۹۷ چهارم شد،مقامهای اول تا سوم و مقام پنجم به سوارکاران تهران رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار