همراه اول
29. آذر 1396 - 8:54   |   کد مطلب: 33104
برای توسعه ورزش همدان از هیچ کمکی دریغ نمی کنم
نشست مشترك رئيس و سخنگوي شورای شهر و شهردار همدان با حضور خبرنگاران همدانی در تالار قرآن همدان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نشست مشترك رئيس و سخنگوي شورای شهر و شهردار همدان با حضور خبرنگاران همدانی در تالار قرآن همدان برگزار شد . 

 

این نشست که در حقیقت پرسش و پاسخی در خصوص چالش های مدیریت شهری و برنامه های شهردار جدید عباس صوفی بود با سوال خبرنگار فارس از رئیس شورای شهر آغاز شد.

 

سوالات خبرنگاران از مولوی رئیس شورای 

 

*استخدام های فامیلی در شورای شهر را تایید یا تکذیب می کنید؟

*تغییرات مدیریتی شهردار جدید از چه زمانی آغاز می شود ؟ 

*در بحث انتصابات دست شهردار جدید تا چه میزان باز است و اختیارات دارند ؟

 مولوی رئیس شورای شهر: برادرم از زمان شورای چهارم به عنوان راننده و دستیار همراه من در شورا بوده اند و تا به امروز نیز  پولی هم بابت این کارها از شورا دریافت نکرده اند . 

صوفی شهردار جدید: تغییرات جزو لاینفک مدیریت است و برای اینکه سازمان پویا و پر تحرکی داشته باشیم باید ساماندهی منابع انسانی را تا جای ممکن خوب انجام دهیم ، با اعتقاد بر اینکه اکثر پرسنل شهرداری همدان فعال هستند به تغییرات اعتقاد دارم اما عجله ای ندارم اما قول می دهم که روند تغییرات در پیش بردن کارها خللی ایجاد نکند اما در ماههای آینده شاهد تغییرات خواهیم بود . 

 

گردان سخنگوی شورای شهر: یکی از سیاست های ما توجه به نیروی انسانی است و استفاده صحیح از نیروی انسانی در اولویت است، با توجه به اینکه امروز دو نفر از نیروها به اختیار باعث تغییر در حوره ای شده اند و مشکلات ترافیکی در ان منطقه بوجود آورده اند امیدواریم افرادی که در پست های خود قرار می گیرند تسلط به امور و مسئولیت های خود داشته باشند . 

 

عباس صوفی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر قطع شدن یکی از درخت های کهن در منطقه امامزاده عبدالله همدان گفت: روان سازی ترافیک یکی از اقدامات مدیریت شهری است ودر همدان با این مشکل مواجه هستیم ، البته امروز صبح مشکل آن حل شد و نیاز به قطع درخت نشد اما اگر در مناطق دیگر برای روان سازی ترافیک اگر نیاز باشد این کار را انجام می دهیم . 

 

پروژه های عمرانی در همدان سرعت می گیرد 

 

 

شهردار همدان با اشاره به اینکه سرانه یک شهروند در سال 95 برای هر نفر 450000تومان پیش بینی شده است گفت: نسبت به کلانشهرها بودجه همدان خیلی پایین است بنابراین پروژه های عمرانی نیز با سرعت کمتری تا بحال انجام می شد که امیدورایم با جذب بودجه بیشتر بتو انیم همدان را مهیای یک کلانشهر کنیم . 

 

عباس صوفی در پاسخ خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه امسال نیز همدان میزبان دو اجلاس مهم است و چه برنامه ای برای ورودی های شهر دارند؟ گفت: هر سه ورودی همدان مناسب این شهر نیست و ورودی های شهر اولویت کاری است و قول می دهیم که ساماندهی شود . 

 

هر بودجه ای لازم باشد برای ایجاد سایت موزه در میدان امام هزینه می کنیم

صوفی شهردار همدان در پاسخ به پرسش خبرنگار "همدان نیوز" در خصوص تصمیم گیری برای حفظ بافت تاریخی کشف شده در میدان مرکزی شهر همدان گفت: من به عنوان شهردار افتخار می کنم و اعلام می کنم هر هزینه ای برای ایجاد سایت موزه در میدان امام لازم باشد، صرف می کنیم؛ البته اعلام ارزش نگهداری و ایجاد سایت موزه به میراث فرهنگی بستگی دارد.اعلام ارزش از میراث فرهنگی و پاسداشت و هزینه از ما.

 

طرح جامع همدان در حال بازنگری است 

 

شهردار همدان با اشاره به اینکه طرح جامع همدان در حال بازنگری است گفت: در همدان مشکل پارکینگ داریم و از کسانی که در این راستا قدمی بردارند حمایت می کنیم . 

 

گردان سخنگوی شورای شهر در همین راستا گفت: کسانی که به ایجاد پارکینگ در سطح شهر اقدام کنند حتی شورای می تواند زمین را در اختیارشان قرار دهد . 

 

در این نشست چند ساعته عباس صوفی شهردار همدان که ریاست هیات فوتبال استان را نیز به عهده دارد در پاسخ یکی از خبرنگاران ورزشی که موضع شهرداری در ورزش قهرمانی چگونه است؟ گفت: برای ارتقا و توسعه ورزش چه در بعد قهرمانی و ......از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم و تمام سعی توسعه و گسترش آن است . 

 

انتهای پیام/ 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار