همراه اول
5. دى 1396 - 10:55   |   کد مطلب: 33147
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛
پرداخت 255 میلیارد تومان وام ازدواج در 8 ماه اول 96
پرداخت 255 میلیارد تومان وام ازدواج در 8 ماه اول 96
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در 8 ماه اول سال 96 در استان همدان 255 میلیارد تومان وام ازدواج به 25 هزار زوج پرداخت شد که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، اسداله ربانی مهر گفت : با اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج شاهد افزایش بسیار خوب در پرداخت وام ازدواج بودیم و در حالی که در سال 95 حدود 230 میلیارد تومان پرداخت شد در سال 96 این میزان در 8 ماه اول سال به 255 میلیارد تومان رسید و تا پایان سال به 300 میلیارد تومان خواهد رسید .
وی گفت : در حال حاضر وام ازدواج برای هر یک از زوج های 10 میلیون تومان است و دیگر وام 3 میلیونی نداریم و برای هر نفر بانکها موظف هستند یک ضامن معتبر یا گواهی ضمانت معتبر مثل جواز کسب را مطالبه نمایند .
ربانی مهر گفت : عملکرد بانک ها نسبت به گذشته بسیار خوب شده و در حالی که مشکلات زیادی در استان در بحث اعتبارات وجود دارد اما پرداخت این میزان وام ازدواج قابل تقدیر است .
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت : تاکید استاندار و پیگیری وام ازدواج در همه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان در کنار اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج عامل اصلی این افزایش در پرداخت وام ازدواج بوده است .
وی در پایان از بانکهای استان خواست در جهت تسریع در روند پرداخت وام ازدواج همکاری بیشتری نیز داشته باشند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار