همراه اول
7. دى 1396 - 8:11   |   کد مطلب: 33160
برگزاری جشن ها در جهت ایجاد نشاط و تقویت روحیه برای  مددجوها در همدان
جشن سالانه موسسه مهدعدالت هگمتان با همکاری گروه خیریه سپند به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) با حضور جوانان همدانی در تالار فجر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،برگزاری جشن سالانه موسسه مهدعدالت هگمتان با همکاری گروه خیریه سپند جشن میلاد امام حسن عسگری(ع) با حضور جوانان همدانی در تالار فجر واقع در آرامگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

 

آرزو کریمی دبیر موسسه مهدعدالت هگمتان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: موسسه  مهدعدالت هگمتان که حدود 5  سال است مشغول به فعالیت عام المنفعه و خیر خواهانه می نماید باهمکاری گروه خیریه سپند جشن پایان سال را ویژه مددجویان مراکز توانبخشی برگزار کرد.

وی بیان داشت: گروه های موسیقی سنتی کژال به سرپرستی حسین احمدی نشاط،روچیاربه سرپرستی مجتبی نوروزی،گروه نمایش به سرپرستی حمیدنظری.گروه آوازی نغمه های الوند به سرپرستی محمدهادی خوشکلام.حسین فرهادی خواننده پاپ.محمدمهدی رسولی عروسک گردان.محمدمهدی فتحی نوازنده کیبورد.هادی نوروزی شعبده بازی.بشری زراعتی معاون هماهنگی با این گروه در این جشن به صورت افتخاری همکاری داشتند.

 

کریمی  ادامه داد: این موسسه که هر ماه در یکی از این مراکز توانبخشی جشنی برای این مددجوها برگزار میکند جشن سالیانه را به صورت متمرکز برای تمامی مراکز توانبخشی اجرا کرد آرزو کریمی دبیر موسسه مهدعدالت هگمتان گفت رسالت این گروه گرو ایجاد نشاط و تقویت روحیه برای این مددجوها است.

 

 

از برنامه های این جشن سالیانه  اجرای خوب گروه موسیقی سنتی روچیار بود که با اجرای خود جوی مفرح و شاد را برای همه رقم زد . 

 

 

 

از دیگر اجراهای خوب این برنامه  گروه خوب آوازی نغمه های الوند بود که در دیار مردم الوند نشین نواخته شد . 

 

 

برگزاری جشن سالانه موسسه مهدعدالت هگمتان با همکاری گروه خیریه سپند بمناسبت  میلاد امام حسن عسگری (ع)  در پایان بااجرای گروه خوب کژال و تشویق جوانان به پایان رسید . 

 

 

 

انتهای پیام/                                                                                                                       

دیدگاه شما

آخرین اخبار