همراه اول
11. دى 1396 - 8:11   |   کد مطلب: 33192
برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه مبارک فجر
معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان ازبرگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،صبح امروز نشست ستاد دهه فجر در بخش ورزش وجوانان با حضور پانزده نماینده دستگاههای مرتبط در اداره کل ورزش وجوانان همدان برگزار شد.

ضمیری کامل معاون ورزش و جوانان استان از برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت : در ایام دهه فجر امسال با توجه به دستورالعملی که ستاد دهه فجر ابلاغ کرده و استاندار مسئولیت آن را برعهده دارد این ستاد دارای چند کمیته است که ورزش و جوانان یکی از آنها بوده و از ارگان ها و سازمانهایی که می توانند به بهتر شدن برنامه های دهه فجر و کمیته ورزشی کمک کنند دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه در سطح کلان کشور ستاد دهه فجر کمیته ورزش جوانان وجود دارد که مسئولیت این کمیته نیز بر عهده وزیر ورزش و جوانان است گفت: این کمیته در بخش ورزش و جوانان تشکیل شده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه در این راستا دستگاهها و هیئت های ورزشی استان برای همکاری در ستاد دهه فجر دعوت به عمل آمده است گفت: از دستگاهها و نهادهای مردم نهاد خواسته شده که برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.

ضمیری کامل تصریح کرد: دستگاههای اجرایی عضو در ستاد دهه فجر ورزش و جوانان یک هفته فرصت دارند تا برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار