همراه اول
13. دى 1396 - 8:52   |   کد مطلب: 33200
تساوی پاس و شهرداری در شهرآورد همدان
دو تیم پاس و شهرداری در شهرآورد فوتبال همدان در لیگ ۲ به تساوی دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم پاس و شهرداری همدان در استادیوم شهید مفتح به مصاف هم رفتند که در پایان شهرآورد فوتبال همدان در لیگ 2 با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

عبدالمجید باقری نیا، سرمربی پاس تیم خود را با ترکیب مهدی رحیم زاده، حسام مقصودی، غلام رضا داوودوندی، امین کاشفی، رسول ناصربخت، حسین حبیبی، میلاد داوودی، مهدی پیکانی، سجاد عرفانی، امیرعلیدادی و ابراهیم کوه افکن روانه میدان کرد و در آنسوی میدان تیم شهرداری با تصمیم بابک صمدیان مسابقه را با داوود اژدری، حسن مرادی، مهدی زارعی، هادی بلوری، مجید شعبانی، کاظم صالحی، رضا کوهی، پیمان حشمتی، رضا بهرام پور، میلاد باقری، محمد جواد زارعی آغاز کرد.

تیم پاس که در این دیدار میل بیشتری از خود برای برد و کسب 3 امتیاز دیدار نشان می داد در دقیقه 14 بازی توسط سجاد عرفانی به گل اول دست یافت.

تیم شهرداری با پذیرفتن گل اول به خود آمد و چند خطر جدی بر روی دروازه پاس ایجاد کرد تا در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی توسط رضا کوهی گل تساوی را وارد دروازه پاس کند.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما با شروع نیمه دوم مربی پاس با چند تعویض به موقع تیمش را دوباره به تیم برتر میدان تبدیل کرد.

پاسیها در دقیقه 73 بازی مزد این برتری را گرفتند و توسط حسین حبیبی به گل برتری دست یافتند. در ادامه تیم شهرداری برای جبران گل خورده دست به یک بازی انتحاری و احساسی زد و با ارسال توپهای بلند بر روی دروازه پاس فرصتهایی را برای مهاجمان خود ایجاد کرد.

با اتکا به این روش در وقت های اضافه بازی تیم شهرداری توسط مصطفی قیصری به گل تساوی دست یافت تا دربی همدان برنده نداشته باشد.

با تقسیم امتیازات این دیدار تیم پاس در جدول گروه c مسابقات لیگ دسته دوم 17 امتیازی شد و تیم شهرداری به امتیاز 16 رسید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار