همراه اول
15. دى 1396 - 10:33   |   کد مطلب: 33209
رئیس هیات اسکی همدان گفت: دستگاه های تله سیژ و تله اسکی آماده شده اند و قابل استفاده هستند ، امیدواریم شاهد بارش برف در این منطقه کوهستانی باشیم تا بتوانیم در پتانسیل این پیست مجهز در جدب گردشگر و ورزشکاران خود استفاده کنیم .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،با فرا رسیدن فصل سرد و آب و هوای کوهستانی همدان ورزشکاران خود را برای ورزش های زمستانی مهیا می کنند .

 

ورزش‌هایی که در هوای سرد انجام می‌شوند نیازمند تمرین هستند. این ورزش‌ها می‌توانند قدرت و تعادل ماهیچه‌ها را افزایش دهند. قرار گرفتن در هوای سرد چربی‌های اضافه بدن را می‌سوزاند زیرا بدن تلاش می‌کند تا خود را گرم کند. اسکی بر روی عضلات شکمی کار می‌کند و باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود. 6 ساعت اسکی باعث سوزاندن حدود 3 هزار کالری می‌شود. این میزان معادل سوزاندن نیم کیلو چربی خالص است. قبل از انجام این ورزش‌ها حتما تمرین کنید و بدن را آماده کنید.

 

همان طور که می دانیم یکی از مهمترین پیست های اسکی در این استان واقع شده است که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند پیست اسکی الوند یا تاریک دره این پیست در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جادهٔ گنج نامه در شهر همدان و در دامنه‌های کوه‌های الوند قرار گرفته‌است.  سه دستگاه تله اسکی در روزهای اسکی در خدمت علاقمندان این ورزش است. در حال حاضر این پیست دارای سالن غذاخوری، خوابگاه و سایر امکانات موردنیاز یک اجتماع حدود ۵۰۰ نفره را داراست.

 

ذر حال حاضر که بارش برف در این استان کم بوده است به رئیس هیات اسکی همدان به گفتگو پرداختیم .

 

عارف اعلایی رئیس هیات اسکی همدان اظهار داشت: وضعیت بارش در حال حاضر مطلوب نیست و بارش آنچنانی نداشتیم اما به لحاط را اندازی دستگاهها کارها انجام شده است .

 

وی ادامه داد: دستگاه های تله سیژ و تله اسکی آماده شده اند و قابل استفاده هستند ، امیدواریم شاهد بارش برف در این منطقه کوهستانی باشیم تا بتوانیم در پتانسیل این پیست مجهز در جدب گردشگر و ورزشکاران خود استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار