همراه اول
16. دى 1396 - 11:21   |   کد مطلب: 33215
نتایج مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی همدان در رشته لید
مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان در رشته لید با شرکت سنگنوردانی از استان همدان در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان در رشته لید که  امروز  با شرکت سنگنوردانی از استان همدان در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار شد گفت: در مسابقات بخش بانوان که ساعت 9صبح آغاز و ساعت 14 مرحله فینال برگزار شد راحیل رمضانی، محدثه کهوند و زهرا بهرامیان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گوهری ادامه داد: در بخش آقایان مسابقات ساعت 15 آغاز و ساعت 18:30 مرحله فینال برگزار شد که میثاق قزلباش مقام نخست را به دست آورد و میلاد فرادی و متین بیات به ترتیب حاعز مقام دوم و سوم شدند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: سرطراحی این مسابقات را امیر حسین کواکبیان بر عهده داشت و شهریار بشیری، محمد اصفهانی، اشکان بختیاری، و امیرحسین عابری طراحان دیگر این مسابقات بودند.

وی با بیان اینکه زهرا بهرامیان سرداوری و فایزه سلیمانی داوری رده بندی این مسابقات را عهده دار بودند افزود: در بخش آقایان میثاق قزلباش، احمدرضا سلگی و متین بیات و در بخش بانوان راحیل رمضانی، ساحل مایلی و محدثه کهوند به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات لید را به صورت مجزا به دست آوردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار