همراه اول
17. دى 1396 - 10:46   |   کد مطلب: 33218
نخستین  المپیاد ورزش‌های همگانی در همدان برگزار می شود
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: همزمان در سراسر کشور اولین المپیاد ورزش‌های همگانی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: گروه توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان همدان با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات‌های ورزش همگانی و انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، بسکتبال و والیبال المپیاد ورزش‌های همگانی را به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در بهمن ماه امسال برگزار می‌کند.

وی درادامه افزود: این المپیاد همزمان در سراسر کشور با هشت رشته به تفکیک برای آقایان و بانوان دررشته‌های طناب‌زنی، دارت، شوت، بسکتبال، روپایی، طنابکشی، والیبال ۹ نفره، داژبال و پنالتی هدفمند و دو رشته انتخابی بومی محلی به صورت مشترک در تمام شهرستانها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطر نشان کرد: آیین نامه برگزاری برای تمام شهرستانها ارسال شده و بعد از جلسات مختلف به صورت باشکوه این المپیاد برگزار خواهدشد.

ضمیری کامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و خانواده ها و استعدادیابی را از اهم اهداف این المپیاد بر شمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان استان برتر در برگزاری معرفی شویم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار