همراه اول
17. دى 1396 - 11:45   |   کد مطلب: 33220
مسئولان و هواداران شرایط حساس تیم فوتبال شهرداری همدان را درک کنند
تیم فوتبال شهرداری همدان سه شنبه 19 دی ماه در یک دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز در همدان میزبان شهرداری بم است که 3 امتیاز این دیدار از نان شب هم برای این تیم واجب تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به طور قطع تزریق پول به بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان قبل از این دیدار و در نظر گرفتن پاداش برای پیروزی در این دیدار، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را در وضعیت روحی و روانی خوبی قرار می دهد.

حضور شهردار و اعضای شورای شهر و هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در تمرینات این تیم نیز می تواند برای شهرداریچی های همدانی بمب انگیزه باشد.

نباید حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان نوش داروی بعد از مرگ سهراب باشد و در این چند دیدار شهرداریچی های همدان به شدت به حمایت نیاز دارند.

هر چند که تیم فوتبال شهرداری همدان در وضعیت نامطلوبی از نظر مالی قرار دارد اما نباید از زحمات و تلاش های فرشید گل محمدی سرپرست باتجربه و جوان این تیم غافل شد که با هر ترفند و تدبیری به دنبال بالا بردن روحیه بازیکنان و ایجاد انگیزه بیشتر در بین کادر فنی بوده و هست و با استفاده از ابزارهای لازم سطح همدلی و رفاه بین اعضای تیم را بیشتر از قبل کرده و می کند.

برگزاری دیدارها در ورزشگاه شهید مفتح به طور قطع به ضرر تیم های همدانی خواهد بود و  باید دیدار این هفته تیم شهرداری همدان در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شود چون ورزشگاه شهید مفتح باتوجه به دوری مسیر و کیفیت بد چمن و نداشتن آشنایی لازم بازیکنان به این زمین حکم دیدار خارج از خانه را خواهد داشت.

همچنین هواداران، کارشناسان فوتبالی و فوتبال دوستان و دلسوزان همدانی نباید در چند دیدار باقی مانده خانگی تیم فوتبال شهرداری همدان را تنها بگذارند و قطعا هوادران به عنوان یاردوازدهم نقش تعیین کننده ای در نتیجه دیدارهای خانگی خواهند داشت.

دیدار دو تیم شهرداری همدان و شهرداری بم سه شنبه 19 دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود که قطعا از مسئولان تا اصحاب رسانه و خبرنگاران و تک تک هواداران و فوتبال دوستان برای حمایت از این تیم خواهند آمد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار