همراه اول
18. دى 1396 - 12:08   |   کد مطلب: 33228
پایگاه استعدادیابی بانوان در همدان ایجاد شود
دبیرکل فدراسیون جودو و کوراش با اشاره استعدادهای بانوان ایرانی در این رشته ورزشی گفت:همدان در رشته جودو از استان های پیشتاز و صاحب جایگاه کشور است و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می رود و و باید در همدان پایگاه استعدادیابی بانوان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دبیرکل فدراسیون جودو و کوراش در مجمع انتخاباتی استان همدان گفت: خوشحالیم که مجمع انتخاباتی همدان بدون هیچ گونه مشکل و حاشیه ای در صحت و سلامت کامل برگزار شد.
وی ادامه داد: امروز دیگر رقابت تمام شد و تمامی اعضا باید با صداقت و همدلی هیات جودو استان همدان را جایگاه واقعی خود نزدیک کرد و ما نیز در این راستا از هیات جودو همدان حمایت می کنیم.
امیر حسین سیاحی تصریح کرد: با رویکردی جدید در فدراسیون جودو به دنبال بازگشت جایگاه خود در آسیا هستیم و باید کاستی های نه سال اخیر این فدراسیون را جبران کنیم.
وی افزود: کسب مدال در المپیک هدف اصلی ما است که در این راستا هیات های استانی و شهرستانی نقش مهمی را ایفا می کنند و هیات های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند.
دبیرکل فدراسیون جودو و کوراش با اشاره استعدادهای بانوان ایرانی در این رشته ورزشی گفت: نلیا سرمربی اسبق تیم ملی جودوازبکستان سی ام دی ماه برای هدایت تیم ملی بانوان ایران وارد کشورمی شود و تمرینات تیم ملی را تا پایان بازیهای آسیایی 2018 بر عهده خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر پشتوانه سازی در این رشته ورزشی در کشور صورت نگرفته است تصریح کرد: در همین راستا 11 پایگاه قهرمانی در کشور داریم و احداث این پایگاه ها بنا به درخواست استان ها بوده و فدراسیون پس از بازدید تصمیم به ایجاد و تجهیز این پایگاه ها کرده است و سایر استان و شهرستان ها نیز باید درخواست های خود برای ایجاد این پایگاه را به فدراسیون معرفی کنند.
سیاحی گفت: همدان در رشته جودو از استان های پیشتاز و صاحب جایگاه کشور است و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می رود و و باید در همدان پایگاه استعدادیابی بانوان ایجاد شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار