همراه اول
20. دى 1396 - 9:25   |   کد مطلب: 33235
پیروزی شهرداری همدان در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور
در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداریچی های همدان در خانه به مصاف حریف هم نام خود شهرداری بم رفتند برخلاف انتظار و با تمام تلاش هایی که صورت گرفت علیرغم میل هواداران بازی در استادیوم شهید مفتح برگزار شد تا دوری راه باعث شود هواداران کمتری از این بازی استقبال کنند و صدا و سیما هم نتواند این دیدار را به دلیل مسائل فنی پخش مستقیم کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این دیدار شهرداریچی ها به جای نام روزنامه سپهرغرب تبلیغ همدان 2018 را بر روی پیراهن های خود هک کرده بودند تا از این رویداد حمایت کنند.

ناظر بازی در ابتدای این دیدار گوشی همراه خود را گم کرده بود و تا دقایقی بعد از شروع بازی نیز در کنار زمین حضور نداشت و به دنبال موبایل خود بود.

هادی بلوری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان به دلیل 3 کارته بودن در این دیدار محروم بود و از جایگاه تماشاگر این دیدار بود.

علی وزیری فوروارد و کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بم در نیمه اول بسیار دفاع شهرداری همدان را آزار داد و در نیمه اول همین بازیکن در ضربه ایستگاهی که خود گرفته بود موفق شد با ضربه دقیق درون محوطه جریمه دروازه شهرداری همدان را بازکند.

خوشبختانه در این دیدار دیگر سگی وارد زمین مسابقه نشد تا باعث توقف مسابقه شود.

در نیمه دوم مصطفی قیصری همچون دیدار هفته گذشته برابر پاس با ضربه سری زیبا موفق شد گل تساوی بخش تیم خود را به ثمر برساند همچنن در دقایق پایانی بازی هند مدافع شهرداری بم درون محوطه جریمه با اعلام خطای پنالتی از سوی داور اعلام شد که رضا کوهی موفق شد گل دوم و برتری بخش شهرداری همدان را به ثمر برساند.

بعد از گل دوم و پیروزی بخش شهرداری هادی گل محمدی و دستیاران سابقش ورزشگاه را ترک کردند

امیرحسین اسکندریان در زمان ضربه پنالتی به پایین جایگاه رفت و نتوانست این صحنه را نگاه کند و دست به دعا شد.

شاگردان بابک صمدیان موفق شدند اولین پیروزی خود با هدایت صمدیان را در مقابل دیدگان سرمربی سابق خود جشن بگیرند.

فرشید گل محمدی سرپرست با تعصب شهرداری همدان که در طول بازی با استرس فراوانی بازی را دنبال می کرد در پایان بازی بازیکنان را به سمت هواداران اندک حاضر در ورزشگاه هدایت کرد تا از حضور این هواداران تشکر کنند همچنین وی با جمله شیر مادرتان حلالتان با تعصب خاصی از تک تک بازیکنان تشکر کرد.

بابک صمدیان در این دیدار موفق شد نیمه مربیان را به سود خود خاتمه دهد.

شهرداریچی های همدان روز دوشنبه هفته آینده  میهمان خیبر خرم آباد خواهند بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار