همراه اول
26. دى 1396 - 8:31   |   کد مطلب: 33268
در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛
جشنواره گل پاس در همدان ناتمام ماند/شهرداری دست به شگفتی زد
جشنواره گل پاس در همدان ناتمام ماند/شهرداری دست به شگفتی زد
در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم پاس و شهرداری همدان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال پاس در ورزشگاه شهید مفتح میزبان «کیمیا فرایند» قم بود و شهرداریچی های همدان در خرم‌آباد به مصاف تیم فوتبال خیبر رفته بودند.

میهمان این هفته پاسی‌ها که درگیر مشکلات شدید مالی و حاشیه‌های مختلف بودند در این هفته نیز دقایق باقی‌مانده به شروع بازی موفق شدند خود را به همدان و ورزشگاه شهید مفتح برسانند و بعضی از بازیکنان با ماشین شخصی به این بازی آمده بودند و درنهایت به‌سختی تعداد نفرات این تیم به ۱۱ نفر رسید.

همچنین این تیم بدون سرپرست و سرمربی به همدان سفرکرده بود درحالی‌که پاسی‌ها تقریباً نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه خود را گرم کرده بودند اما کیمیا فرایند قم دقیقاً لحظه ورود داوران به زمین و آغاز مسابقه بدون گرم کردن وارد زمین شدند و در همان دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی و اخراج را تقدیم پاس کردند تا پاسی‌ها با گل ابراهیم نورافکن از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش بیفتند.

دقایقی بعد میثم زمانی گل دوم پاس را درون دروازه کیمیا فرایند قرار داد و در نهایت این دیدار با دو گل دیگر زمانی و مهدی پیکانی با نتیجه ۴ بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

در دقیقه ۴۶ نیز پاسی‌ها گل پنجم خود را به ثمر رساندند. به نظر می‌رسید که تیم فوتبال «کیمیا فرایند» قصد ادامه مسابقه در نیمه دوم را ندارد و با حضور ۷ بازیکن و مصدومیت یک بازیکن دیگر از این تیم داور این مسابقه درنهایت سوت پایان مسابقه را زد.

درنهایت دیدار دو تیم پاس و کیمیا فرایند قم با نتیجه ۵ بر صفر به سود پاسی‌ها ناتمام ماند.

اما دیگر نماینده همدان که به خرم‌آباد سفرکرده بود تا برابر تیم فوتبال خیبر این شهر صف‌آرایی کند خیلی زود در دقیقه ۴ توسط مهاجم گلزن این هفته‌های خود مصطفی قیصری موفق شد به گل برسد.

و درنهایت با ۹۰ دقیقه تلاش و جنگندگی که بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان داشتند موفق شدند از تک‌گل زده خود محفاظت کنند تا با پیروزی شیرین یک بر صفر و دست‌پر به همدان بازگردند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب این پیروزی شیرین علاوه بر اینکه خطر سقوط را به‌طور کامل از خود دور کرد موفق شد با ۲۲ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد و در کورس مدعیان صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور باشد.

شهرداری همدان با تغییر سرمربی و حضور بابک صمدیان ۴۵۰ دقیقه است در لیگ دسته دوم طعم شکست را نچشیده و روند شکست‌ناپذیری خود را همچنان ادامه داده است.

همچنین پاسی‌ها نیز با این برد ۲۳ امتیازی شدند و در رتبه ۵ جدول قرار گرفتند تا هر دو نماینده فوتبال همدان از شانس‌های صعود به مرحله بعدی مسابقات باشند.

مهر 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار