همراه اول
1. بهمن 1396 - 13:18   |   کد مطلب: 33291
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:
همدان میزبان مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور
همدان میزبان مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور
علی ضمیری کامل تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در نشست هماهنگی این مسابقات گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رقابتها در دو سالن امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود و محل اقامت تیم ها در دانشگاه خواهد بود.
علی ضمیری کامل تصریح کرد: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از 23 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار می شود و پیش بینی می شود 400 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کنند.
وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان در هشت گروه که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم و پس از صعود هشت تیم در این مرحله، تیم قهرمان این پیکارها مشخص شود.
وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز 24 بهمن ماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن امام علی(ع) برگزار می‌شود. 
وی گفت: با توجه به نامگذاری همدان در سال 2018 به نام پایتخت گردشگری آسیا قطعا این مسابقات می توانند نقش مهمی در معرفی ظرفیت های همدان داشته باشد.
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: این رقابت ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های فوتبال و ورزش های همگانی استان برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته این رقابتها به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد که با قهرمانی تیم تامین اجتماعی هرمزگان به پایان رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار