همراه اول
4. بهمن 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 33303
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح کرد
مشارکت بخش خصوصی گره‌گشای طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی همدان
مشارکت بخش خصوصی گره‌گشای طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مشارکت بخش خصوصی را گره‌گشای طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه افزون بر 64 طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی می‌تواند گره‌گشای طرح‌های نیمه‌تمام باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی اهمیت بالایی دارد، تصریح کرد: در سال 96 دو طرح استخر قائم(عج) رزن و تختی ملایر با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سال گذشته سه سالن ورزشی با مشارکت خیران ورزشی به بهره‌برداری رسید، افزود: همدان در حال حاضر بیش از 300 فضای ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان دارد و افزون بر 60 هزار ورزشکار در سطح استان از این فضاهای ورزشی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه ماده 27 یکی از بهترین مصوبه‌ها برای شتاب‌دهی به روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: درصدد تکمیل و بهره‌برداری از 21 طرح عمرانی ورزشی هستیم.

منعم با بیان اینکه در صورت بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام سرانه ورزش استان افزایش می‌یابد، عنوان کرد: امیدواریم با مساعدت دولت و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور هرچه زودتر تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش استان همدان روشن شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار