همراه اول
10. بهمن 1396 - 13:30   |   کد مطلب: 33342
برگزاری المپیاد ورزشی همگانی به مناسبت دهه فجر
مدیر اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از قشرهایی که حضور فعال و مهمی در ایام الله دهه فجر بعد از انقلاب داشته جامعه ورزش است که دوشادوش مردم حضور فعالی داشته اند و رسالت خود را در حفظ انقلاب انجام دهند و با مدال آوری و قهرمانی شادی و نشاط را در جامعه رواج می دهند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان در نشست با ورزشی نویسان همدانی به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: با توجه به مسئولیت اداره ورزش و جوانان استان نشست هایی با ستاد و کمیته داشته که 19 دستگاه و 9 هیات ورزشی عضو آن هستند و 534 برنامه در سطح استان همدان به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد . 

 

وی ادامه داد: در بخش مسابقات 264 مسابقه ورزشی داریم و در بخش فرهنگی و جوانان 125 برنامه و جشنواره و همایش ها 95 برنامه و 40 برنامه آموزشی داریم . 

 

منعم بیان داشت: رویکرد اصلی از اجرای این برنامه ایجاد شور و نشاط اجتماعی و روحیه خود باوری و امید و تحقق آرمانهای انقلاب در بین جوانان است . 

 

وی ادامه داد: تقارن امسال دهه فجر با ایام فاطمیه باید طوری برنامه ریزی شود که حفظ حرمت این ایام را داشته باشیم . 

 

مدیر اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از قشرهایی که حضور فعال و مهمی در ایام الله  دهه فجر بعد از انقلاب داشته جامعه ورزش است که دوشادوش مردم حضور فعالی داشته اند و رسالت خود را در حفظ انقلاب انجام دهند و با مدال آوری و قهرمانی شادی و نشاط را در جامعه رواج دهند . 

 

مهمترین  برنامه های دهه فجر جامعه ورزش در استان همدان 

 

نواختن زنگ انقلاب در کلیه زورخانه های  استان  ،رژه اتومبیلرانی و موتور سواری  ،همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ،مسابقات فوتسال کارکنان سراسر کشور ،مسابقات قرآنی در حوزه جوانان و مسابقات هندبال دختران و مسابقات جودو پسران نشست فصلی ورزشکاران و سرگروههای صالحین توسط بسیج ورزشکاران استان و در نهایت افتتاح دو پروژه ورزشی سالن تنیس و سالن ورزشی زاغه را داریم . 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار